Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Har en som begynner på skolen til høsten.. Men jeg har jo ikke peiling på hva man går gjennom på de ulike trinnene. Føler meg litt dum egentlig, men er jo derfor jeg spør anonymt her inne Bokstavene regner jeg med de går gjennom. Forsøker å sette sammen til ord? Begynner med lesing sånn smått? Hva med matten? Hvilken andre fag har man egentlig? Litt flau her.. Anonymous poster hash: fddee...90b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Alle bokstaver og tall før jul. Setter sammen til ord. Sikkert enkle mattestykker (husker ikke hvor avansert matten ble). Anonymous poster hash: bc301...621
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 De lærer mye. Alle bokstavene og å lese enkle lettlestbøker. Tallene, mengdelære og å i hvert fal å legge sammen små tall. Tegning, fargelære og lære om geometriske figurer. Lære å vente på tur, være en god venn og passe på sakene sine. Litt religion og litteratur. Dagene, datoer og litt om klokka. Sikkert mye mer som jeg ikke husker nå. Anonymous poster hash: 2a7ff...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå