Gå til innhold

Underholdning i konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips?

Kunne tenkt meg noe artig i tillegg til taler og sang.

Har tenkt på quiz.

Anonymous poster hash: 1e9dc...e8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haff... La folk få prate og mingle litt. Hater sånn påtvungen "moro".

Anonymous poster hash: 7b93f...ee8

Skrevet

Vet et vennepar skal ha Quiz om konfirmanten, altså alle spørsmålene handler om konfirmanten og ting ha har gjort, sagt, vært med på e.l. i oppveksten.

Anonymous poster hash: 523ef...9b5
Skrevet

Jeg synes quiz er kjempegøy :)

Lillesøstera mi skal konfirmere seg nå snart, og underholdningen der er en film med bilder og litt video av henne fra da hun var liten, diktlesning av noen søskenbarn, en - to - tre taler, så skal tanteungene hennes synge en sang til ho og hun skal faktisk synge en sang selv (hun er veldig flink til å synge!) :) Tror det blir fint :)

Anonymous poster hash: b3f56...83b

Skrevet

Vet et vennepar skal ha Quiz om konfirmanten, altså alle spørsmålene handler om konfirmanten og ting ha har gjort, sagt, vært med på e.l. i oppveksten.

Anonymous poster hash: 523ef...9b5

Var det vi tenkte på.

Kirka er klokka 11, så føler ikke vi kan dra direkte på restaurant for en treretter da. Har lyst til å finne på noe lettliva underholdning som vi kan ha ved siden av en kaffekopp.

Skrevet

Jeg synes quiz er kjempegøy :)

Lillesøstera mi skal konfirmere seg nå snart, og underholdningen der er en film med bilder og litt video av henne fra da hun var liten, diktlesning av noen søskenbarn, en - to - tre taler, så skal tanteungene hennes synge en sang til ho og hun skal faktisk synge en sang selv (hun er veldig flink til å synge!) :) Tror det blir fint :)

Anonymous poster hash: b3f56...83b

Takk for gode tips

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...