Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Noen som har gode tips? Kunne tenkt meg noe artig i tillegg til taler og sang. Har tenkt på quiz. Anonymous poster hash: 1e9dc...e8c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Haff... La folk få prate og mingle litt. Hater sånn påtvungen "moro". Anonymous poster hash: 7b93f...ee8
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Vet et vennepar skal ha Quiz om konfirmanten, altså alle spørsmålene handler om konfirmanten og ting ha har gjort, sagt, vært med på e.l. i oppveksten. Anonymous poster hash: 523ef...9b5
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Jeg synes quiz er kjempegøy Lillesøstera mi skal konfirmere seg nå snart, og underholdningen der er en film med bilder og litt video av henne fra da hun var liten, diktlesning av noen søskenbarn, en - to - tre taler, så skal tanteungene hennes synge en sang til ho og hun skal faktisk synge en sang selv (hun er veldig flink til å synge!) Tror det blir fint Anonymous poster hash: b3f56...83b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Vet et vennepar skal ha Quiz om konfirmanten, altså alle spørsmålene handler om konfirmanten og ting ha har gjort, sagt, vært med på e.l. i oppveksten. Anonymous poster hash: 523ef...9b5 Var det vi tenkte på. Kirka er klokka 11, så føler ikke vi kan dra direkte på restaurant for en treretter da. Har lyst til å finne på noe lettliva underholdning som vi kan ha ved siden av en kaffekopp. Anonymous poster hash: 1e9dc...e8c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Jeg synes quiz er kjempegøy Lillesøstera mi skal konfirmere seg nå snart, og underholdningen der er en film med bilder og litt video av henne fra da hun var liten, diktlesning av noen søskenbarn, en - to - tre taler, så skal tanteungene hennes synge en sang til ho og hun skal faktisk synge en sang selv (hun er veldig flink til å synge!) Tror det blir fint Anonymous poster hash: b3f56...83b Takk for gode tips Anonymous poster hash: 1e9dc...e8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå