Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Var dere på tidlig ul? Viste begge seg på UL fra starten av? Brukte nemlig doppler i dag (11+5) og det hørtes ut som om der var to hjerter som slo i tillegg til min puls. Hørtes ut som om de slo om hverandre på en måte..Jeg var på UL i uke 9+5 og fikk da se et embryo bare. Er det mulighet for at der kan være to likevel? Anonymous poster hash: c2840...500
Lillefrø´s mamma Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Ja, det er mulig. Var på tidlig ultralyd pga blødninger uke 9, da så de bare en. Var på privat ul
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Det er sikkert mulig, men som oftest ser de begge fostrene veldig tidlig. Anonymous poster hash: 5a6a4...8e2
Lillefrø´s mamma Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Kom borti en knapp, så ble postet tidlig. Var på privat ul i uke 14, og da var det to der
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Var på tidlig UL i uke 8, så begge embryo da.. Livmora kan delvis lure en Doppler, lyd kan avgis dobbelt opp, kommer an på antall slag i minuttet. Skal mye til nå til dags, at man ikke ser begge embryo om det er to der inne. Før hadde man ikke like god ultralyd apparat, noe som førte til at man tidvis så en, men det var to. Anonymous poster hash: 576b6...819
Violeta Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Jeg trodde også det var to de to siste svangerskapene pga ekstra hjerteslag 😅 Etter litt googling viste det seg at det var nok navlestrengen som gjorde at det hørtes sånn ut. Så ingen tvillinger her
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 Så begge fostere godt i uke 7 på UL. Jeg trodde jeg skulle daue!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå