Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Hei. Jeg var hos legen i går og fikk tatt ultralyd. Var da 7+5. Så egentlig bare livmoren, ikke noe foster. Jeg temper og vet når jeg hadde eggløsning og fikk positiv test to dager før forventet mens. Dvs på 12 dpo. Legen tror ikke det er noe galt og sier jeg kanskje ikke er så langt på vei som jeg tror? Han vil vi skal ta ny ultralyd om to uker. Han har ikke det nyeste apparatet, men han ville vel sett noe likevel? Noen andre som har opplevd dette og hvordan gikk det med dere? Anonymous poster hash: a585c...096
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Fikk dere fosterlyd? Anonymous poster hash: e21af...12f
Direkte Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Innvendig eller utvendig? Fosteret er jo knappe 5 uker gammel, er ikke så lenge siden det rullet seg sammen fra et flatt cellelag. Hvis det var utvendig er det ikke så rart du ikke så noe. Det er fremdeles veldig veldig lite!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Nei. Og han sa han likevel ikke trodde noe var galt og at jeg mest sannsynlig var kortere på vei enn jeg trodde. Men det stemmer jo ikke I forhold til tempingen og den positive testen. Anonymous poster hash: a585c...096
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Innvendig eller utvendig? Fosteret er jo knappe 5 uker gammel, er ikke så lenge siden det rullet seg sammen fra et flatt cellelag. Hvis det var utvendig er det ikke så rart du ikke så noe. Det er fremdeles veldig veldig lite! Det var innvendig ultralyd. HI Anonymous poster hash: a585c...096
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Ja det har jeg opplevd. 1 uke senere var fostret synlig Anonymous poster hash: c75cd...438
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #8 Skrevet 4. mai 2016 Ja det har jeg opplevd. 1 uke senere var fostret synlig Anonymous poster hash: c75cd...438 Så godt å høre! Hvor langt var du på vei da de ikke kunne se noe? HI Anonymous poster hash: a585c...096
Kakao1234 Skrevet 4. mai 2016 #9 Skrevet 4. mai 2016 Ved innvendig UL i uke 8 så skal man normalt kunne se både babyen og det bankende hjertet. Dersom du er helt sikker på at du er så langt på vei, så virker det jo ikke særlig positivt dessverre, men er det en sjanse for at du ikke er så langt på vei, så blir det jo noe annet. Har du målt økningen av HCG?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå