Gå til innhold

Be om Tinder-date selv om jeg ikke er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Chattet en stund med en fra Tinder - som bor langt unna meg - i en annen ny, i et land nær oss. Jge sveipet ham til høyre selv om han bor langt unna fordi han virket veldig perfekt.

Etter hvert kom det fram at han er ikke SÅ perfekt heller. Han ser mye dårligere ut på, mange nye facebook-bilder (vi er blitt venner der) enn på de han har på profilen. Han er nok ganske lav i virkeligheten og egentlig ikke så kjekk lenger (var ganske kjekk for noen år siden).

Det yrket jeg trodde han hadde, som er ganske "nært" mitt, sluttet han med for 15 år siden, nå driver han med noe mye mer "kjedelig". Litt stygt og shabby hus. Kanskje litt dårlig råd (i know, overflatiske observasjoner)
Ellers virker han OK.

Han har dessuten barn som bor hos ham annenhver uke. Ingen av oss kan altså flytte nærmere hverandre dersom det mot formodning hadde blitt noe mellom oss.

Nå skal jeg på oppdrag for jobben til hans by. Skal være der alene i et par netter - gå på noen møter og sånt på dagtid.

Kjede meg om kvelden, for jeg kjenne ringen som bor i den byen.

Lurer litt på om jeg likevel skal spørre om han vil treffes for å ta et glass vin en av kveldene. 

Hadde dere giddet?

Anonymous poster hash: 7adc8...d8c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 02e16...d32

Skrevet

Nope.

Skrevet

OK. Så dere hadde heller hatt med dere en god bok, slappet av på hotellrommet, tatt en joggetur, tatt en middag og et glass vin alene, litt spa osv i stedet?

Hmmmm....kanskje en tanke...

Eller jeg kan skynde meg og prøve å finne en kjekkere Tinder-date i den byen. Selv om det egentlig bare er tull - man vil jo ha en kjæreste som bor i samme land som en selv....

hi

Skrevet

Jeg sier ja jeg. Kjerringa mot strømmen. Fortell han greia. Hvis han har lyst kan det bli trivelig.

Skrevet

Jeg hadde giddet! 

Det verste som kan skje er jo at han er interessert i noe mer og du ikke og det blir litt kleint. 

Det er jo bare et glass vin! Dersom du presiserer at det er kun for å møtes og snakke, så er det vel ok.

Bedre enn å kjede seg alene.

Skrevet

Nei Guri... Ikke gjør det. Ta det som tid for deg selv istede. Ingen vits i å bruke mer energi på en mann du egentlig ikke har troa på

Anonymous poster hash: f9ea4...4ed

Skrevet

Hadde glatt gått for det. Litt krydder i hverdagen.

Anonymous poster hash: b2754...ab9

Skrevet

Nei, han er tydeligvis ikke bra nok for deg, så spar ham.

Anonymous poster hash: a8466...7c3
Skrevet

Med mindre du er ute etter et ons ville jeg latt det være og hatt en kveld for meg selv.

Anonymous poster hash: 152d6...8ef

Skrevet

Ja hvorfor ikke. Kanskje du til og med blir positivt overasket 😊 Trenger jo heller ikke bli noe mer. Altid hyggelig å bli kjent med nye folk.

Skrevet

Feil jobb, feil utseende, ikke er han høy nok heller. Ville du gått på date med en som kun anså deg som et tidsfordriv? Spar han for bryet. 

Anonymous poster hash: e5cbf...a07
Skrevet

OK. Så dere hadde heller hatt med dere en god bok, slappet av på hotellrommet, tatt en joggetur, tatt en middag og et glass vin alene, litt spa osv i stedet?

Hmmmm....kanskje en tanke...

Eller jeg kan skynde meg og prøve å finne en kjekkere Tinder-date i den byen. Selv om det egentlig bare er tull - man vil jo ha en kjæreste som bor i samme land som en selv....

hi

La han slippe å møte deg. Ville du ha møtt en som hadde de som tankene om deg som du har om han?

Anonymous poster hash: 4a0f0...39b

Skrevet

Nei, det ville jeg sannsynligvis ikke, ..039b, Men jeg har I det minste mange bilder i profilen min som alle viser meg sånn som jeg ser ut i virkeligheten nå, jeg har den jobben og de interessene som står der også, så jeg håper å minimere sjansen for å gi et feilaktig førsteinntrykk av meg selv.

Skrevet

Jeg angrer på mange dater jeg har hatt.

Ikke gjør det

Anonymous poster hash: 9f395...7b9

Skrevet

Nei, det ville jeg sannsynligvis ikke, ..039b, Men jeg har I det minste mange bilder i profilen min som alle viser meg sånn som jeg ser ut i virkeligheten nå, jeg har den jobben og de interessene som står der også, så jeg håper å minimere sjansen for å gi et feilaktig førsteinntrykk av meg selv.

Så da fortjener han det bare da...........ja ok.  Herreghud, la fyren være i fred

Anonymous poster hash: 4a0f0...39b

Skrevet

Nei, går ikkje på date med menn eg ikkje er interessert i. Synes det er litt dårleg gjort overfor han og.

Skrevet

Ingenting er så pinlig som en date med en man ikke vil være på date med. Hvis du allerede vet det FØR du faktisk er på daten, ville jeg latt være. Og hvorfor "forte deg" å finne en en date? MÅ du ha en date mens du er der?

Anonymous poster hash: 82984...f40

Skrevet

Nei stakkars fyr da. La han være om du egentlig ikke er interessert og bare vil ha et tidsfordriv. Hvis han blir stormforelsket i deg på første daten har du kanskje ødelagt han for lang tid fremover. Jeg gikk på 2 dater med en fyr fra en datingside. Valgte en annen mann, og han første var HELT knust. Han (og hans venner) ringte meg i over ett år etterpå. Nei, jeg unner ikke den stakkars fyren det når du allerede nå vet at du ikke vil ha han...

Anonymous poster hash: abe1a...e4d

Skrevet

Takk for svar. Har bestemt meg for ikke å kontakte ham.

Skrevet

Så bra. Har vært på andre siden et par ganger (og nei, ikke alle ser ut på bilder slik de gjør i virkeligheten - noen ser annerledes ut på bilder uansett hvor mange bilder man tar), og det er helt jævlig. Å få vite i ettertid at jeg bare var tidsfordriv er ingen god følelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...