Gå til innhold

Hvordan gjør de det?!?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen damer sminker seg slik at huden ser 100%plettfri ut, men du kan se at de har sminket seg når du kommer helt nært.Hva er det dere bruker ladies?!?jeg vil også ha slikt utseende på huden.Jeg bruker både foundation og pudder, men huden min blir ikke slik!

Anonymous poster hash: 2fc09...6aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rett foundation til rett hud og et LETT pudder oppå der igjen:D Finn ut hvilken hudtype du har først av alt :)

Anonymous poster hash: a0d0e...c4a
Skrevet

rett foundation til rett hud og et LETT pudder oppå der igjen:D Finn ut hvilken hudtype du har først av alt :)

Jeg har blek, rødmusset, tørr hud, med tendens til blå ringer under øynene og røde flekker/kviser her og der.. hva skal jeg bruke f.eks?

Anonymous poster hash: d1b65...627

Skrevet

en god ansiktsrens først, en "tynn" fuktende hudkrem eller en lett foundation med litt fuktighet i (styr unna de matte) en lys concealer til under øynene, og en lett blush til kinnbena for å spille videre på rødmussetheten. 

Begynn med; ansiktsrens, concealer,/fuktighetskrem- foundation, blush. 
Kjøp deg en sånn svamp som er dråpeformet, super å påføre foundation med! :) 

Dette koster jo litt å anskaffe, men kjøpet holder jo en stund da hvertfall:) 

Skrevet

Jeg synes ikke det er pent med for mye sparkel. Jeg har masse fregner og bruker kun bare minerals foundation. Ikke mye!

Anonymous poster hash: c988e...53e

Skrevet

Fins mange videoer om det på Youtube.

Anonymous poster hash: 2f1f9...f1f
Skrevet

Har også vært plaget med tørr hud. Kjøp nattlysolje og ta store doser i begynnelsen. Peeling er også viktig. Og mye fuktighetskrem. Da får man et frest utseende, ikke matt og tørr.

Anonymous poster hash: c988e...53e

Skrevet

En lett, men dekkende foundation som ikke gjør huden matt (jeg bruker Superbalance fra Clinique)

Concealer på ujevnheter( jeg bruker en fra la Prairie)

Kremrouge ( Mac har en som er god)

Ferdig!

PS. Jeg bruker ikke pudder, synes det fort ser unaturlig ut, spesielt om man har tørr hud. Men bruker bittelitt solpudder ( uten skimmer) for litt friskhet i fargen.

Anonymous poster hash: 8d10e...208

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...