Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 på Island her? som kan svare på noen spm....? :-) adde blitt evig takknemlig.. Anonymous poster hash: a1b04...e83
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 ingen...? Anonymous poster hash: a1b04...e83
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 dytter litt til jeg..... Anonymous poster hash: a1b04...e83
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Det hjelper jo kanskje om du skriver spørsmålet i overskriften. Mange som ikke gidder å åpne sånne intetsigende tråder. Anonymous poster hash: f2337...09a
Gjest Antarctica Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Jeg har vært på Island mange ganger. Hva lurer du på?
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Har du vært i Blue Lagoon badet? Og isåfall; hvordan var garderobene der? er det sånn som på badeland at man står "oppi" hverandre å dusjer eller er det litt avdelt? :-) Vi har bestilt den Premium pakken der borte om det har noe å si.... Anonymous poster hash: a1b04...e83
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 dytter litt mer.. kansje det er noen her nå som vet :-) Anonymous poster hash: a1b04...e83
Gjest Antarctica Skrevet 4. mai 2016 #8 Skrevet 4. mai 2016 Har du vært i Blue Lagoon badet? Og isåfall; hvordan var garderobene der? er det sånn som på badeland at man står "oppi" hverandre å dusjer eller er det litt avdelt? :-) Vi har bestilt den Premium pakken der borte om det har noe å si.... Anonymous poster hash: a1b04...e83 Akkurat dusjbåsene husker jeg faktisk ikke, men fasilitetene er veldig gode på Blå Lagune. Rent og hyggelig. NB: husk at den Blå Lagune ikke er et badeland. Det er et spa. Hvis dere vil leke og sånn i varme bad er det bedre å bade i Laugardal inne i sentrum av Reykjavik.
Kakao1234 Skrevet 4. mai 2016 #9 Skrevet 4. mai 2016 Har du vært i Blue Lagoon badet? Og isåfall; hvordan var garderobene der? er det sånn som på badeland at man står "oppi" hverandre å dusjer eller er det litt avdelt? :-) Vi har bestilt den Premium pakken der borte om det har noe å si.... Anonymous poster hash: a1b04...e83 Garderoben er den samme uansett om du har premium-pakke eller ikke... Det er veldig bra garderober der, men husker sannelig ikke om det er adskilte båser, -går ut ifra det!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #10 Skrevet 4. mai 2016 Okei, det var bra.. vi reiser uten barn så det blir lite lek:) men jeg har noia for sokkerusk og hår som ligger på gulvene i badeland så undret om det var samme der:P oooog så håper jeg litt det er adskilte båser, jeg er litt sjenert:P Anonymous poster hash: a1b04...e83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå