Gå til innhold

noen som har vært


Anbefalte innlegg

Skrevet

på Island her? som kan svare på noen spm....? :-) adde blitt evig takknemlig..



Anonymous poster hash: a1b04...e83
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen...?



Anonymous poster hash: a1b04...e83
Skrevet

dytter litt til jeg.....



Anonymous poster hash: a1b04...e83
Skrevet

Det hjelper jo kanskje om du skriver spørsmålet i overskriften. Mange som ikke gidder å åpne sånne intetsigende tråder.

 

Anonymous poster hash: f2337...09a

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg har vært på Island mange ganger. Hva lurer du på?

Skrevet

Har du vært i Blue Lagoon badet? 
Og isåfall; hvordan var garderobene der? er det sånn som på badeland at man står "oppi" hverandre å dusjer eller er det litt avdelt? :-) Vi har bestilt den Premium pakken der borte om det har noe å si.... 



Anonymous poster hash: a1b04...e83
Skrevet

dytter litt mer.. kansje det er noen her nå som vet :-)



Anonymous poster hash: a1b04...e83
Gjest Antarctica
Skrevet

 

Har du vært i Blue Lagoon badet?

Og isåfall; hvordan var garderobene der? er det sånn som på badeland at man står "oppi" hverandre å dusjer eller er det litt avdelt? :-) Vi har bestilt den Premium pakken der borte om det har noe å si....

 

Anonymous poster hash: a1b04...e83

Akkurat dusjbåsene husker jeg faktisk ikke, men fasilitetene er veldig gode på Blå Lagune. Rent og hyggelig.

 

NB: husk at den Blå Lagune ikke er et badeland. Det er et spa. Hvis dere vil leke og sånn i varme bad er det bedre å bade i Laugardal inne i sentrum av Reykjavik.

Skrevet

 

Har du vært i Blue Lagoon badet?

Og isåfall; hvordan var garderobene der? er det sånn som på badeland at man står "oppi" hverandre å dusjer eller er det litt avdelt? :-) Vi har bestilt den Premium pakken der borte om det har noe å si....

 

Anonymous poster hash: a1b04...e83

Garderoben er den samme uansett om du har premium-pakke eller ikke... Det er veldig bra garderober der, men husker sannelig ikke om det er adskilte båser, -går ut ifra det!

Skrevet

Okei, det var bra.. vi reiser uten barn så det blir lite lek:) men jeg har noia for sokkerusk og hår som ligger på gulvene i badeland så undret om det var samme der:P  oooog så håper jeg litt det er adskilte båser, jeg er litt sjenert:P



Anonymous poster hash: a1b04...e83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...