Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Spiser dere frukt og grønt hver dag? Holder dere borte fra kaffe og brus? Begrenser sukkerinntak? Anonymous poster hash: b91d0...eb1
februarprins2013 Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Jeg kastet bare opp hele tiden, eneste jeg holdt oppe var taco og Coca Cola, så levde på det fra uke 5-36, klarte ikke noe annet,men babyen ble helt fint og fikk det han trengte, jeg gikk ned 10 kg
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Har aldri spist mer sunt som gravid.. Bare "normalt". Drakk litt kaffe hver dag, brus av og til. Nå er kvalmen her og jeg spiser junk til frokost Anonymous poster hash: a96d2...b21
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 I min familie får vi store barn, så jeg prøvde å være veldig forsiktig med hva jeg spiste.. Men det hjalp ikke😂😂 Anonymous poster hash: 34f5a...77d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 I de to første svangerskapene: NEI! Altså ieg holdt meg jo unna det anbefalte, som rått kjøtt og alkohol, men spiste mye sukker og usunt. Gikk opp MYE og fikk store barn. I tredje svangerskap fikk jeg svangerskapsdiabetes, og måtte passe nøye på. La på meg 8 kg og fikk et gjennomsnittlig barn. Litt kaffe har keg drukket med alle, men max 2 dl for dagen (normalt et par kopper i uka) Anonymous poster hash: d1067...705
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Nei, spiser det jeg vil, så mye som jeg vil og når jeg vil. Små barn og legger ikke på meg når jeg er gravid. Anonymous poster hash: 44600...897
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå