Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #1 Skrevet 4. mai 2016 Leser "overalt" at puppene er de første som blir mindre når vekta går ned. Jeg skulle ønske at puppene ble litt mindre - men synes slettes ikke at vektnedgang hjelper noe særlig. Flere som opplever det samme? Anonymous poster hash: 63e9b...18c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #2 Skrevet 4. mai 2016 Jepp!! Fryktelig irriterende! Anonymous poster hash: 5219a...c06
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #3 Skrevet 4. mai 2016 Da jeg gikk ned nesten 30 kg ble alt mindre, puppene tok det lengre tid enn f.eks. låra. Jeg gikk ned en halv skostørrelse, det var ikke forventet. Var ikke fotens lengde men at alt flesket rundt forsvant. Anonymous poster hash: 2efed...30d
Luksusdyret Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Her gidder jeg ikke å slanke meg nettopp fordi puppene da forsvinner helt. Får heller ligge i øvre sjikt av normalvekt-BMI og ha litt ekstra rundt magen, enn å være flat som et fjøl enda en gang.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Får heller ikke særlig mindre pupper Er gravid nå men etter at idealvekta er nådd etter fødsel og all melkeproduksjon er ferdig skal jeg ta en brystreduksjon. Hadde 70 G før graviditet og nå har de vokst og jeg vet ikke str lenger da jeg ikke orker å kjøpe nye bher før etter fødsel.... Anonymous poster hash: 7e940...d36
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Da er det ikke bare meg da.... felles skjebne, felles trøst heter det vel. Skjønner at de som mister alt synes det er dumt og altså Anonymous poster hash: 63e9b...18c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 For meg er det en forandring i størrelsen ganske så "plutselig" ved en viss vekt. Jeg er normalvektig. Bruker d eller dd, men plutselig nesten med et par kg ned, så er det nærmere c. Anonymous poster hash: d3cc7...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå