Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Er såååå glad jeg bare har to måneder igjenn i barnehageyrket! Er så lei av bæsj, gråt og syt. Er sååå lei av mas hele dagen lang! Er så lei av dårlige vikarer som gjør minst mulig!!! Er såå lei av å tørke snørr dagen lang! Så nå Snart venter lang sommerferie og ny jobb! Cant wait!!!!! Anonymous poster hash: d9637...b9d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Ok... Det er jo et faktum at man kan bli drittlei samme hva man holder på med. Når det er sagt så håper jeg du ikke jobber i bhg til mitt barn. Anonymous poster hash: 3e914...fbc
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Det høres ut som det beste for alle parter, ja. Lykke til i ny jobb. Anonymous poster hash: 21cb6...22d
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Hva slags jobb har du fått deg? Anonymous poster hash: 1995e...d3f
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #5 Skrevet 4. mai 2016 Jeg har fått noe helt annet i Kommunen. Er klar til å bytte beite. HI Anonymous poster hash: d9637...b9d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 Fårstår deg veldig godt. Gratulerer med ny jobb Anonymous poster hash: ac310...cc2
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #8 Skrevet 4. mai 2016 Bra du skal skifte jobb, for du er ingen god arbeidstaker. Eller en reflektert person. Slik klaging senker respekten for barnehageansatte. Det er som om en gynekolog skulle klage over ekle underliv...det er jobben! Anonymous poster hash: e29aa...25c
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #9 Skrevet 4. mai 2016 Jeg kan ikke bry meg om barnehageyrket. Kjenner jeg er så ferdig med det nå! Jeg som trodde det ble trist - men jeg er bare mer og mer glad for å snart være ferdig. Jeg er igrunn også veldig lei av de foreldrene som du kan se gleder seg til å levere barnet i barnehagen. De er så sprudlende når de leverer kontra når de må hente disse grineungene sine... Nei nå får noen andre ta over denne mase jobben.. Anonymous poster hash: d9637...b9d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #10 Skrevet 4. mai 2016 Lykke til i ny jobb😃 Anonymous poster hash: 4cd74...f65
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #11 Skrevet 5. mai 2016 Jeg kan ikke bry meg om barnehageyrket. Kjenner jeg er så ferdig med det nå! Jeg som trodde det ble trist - men jeg er bare mer og mer glad for å snart være ferdig. Jeg er igrunn også veldig lei av de foreldrene som du kan se gleder seg til å levere barnet i barnehagen. De er så sprudlende når de leverer kontra når de må hente disse grineungene sine... Nei nå får noen andre ta over denne mase jobben.. Anonymous poster hash: d9637...b9d Du vil få det vanskelig i alle jobber... Snakk om å plassere all skyld eksternt. Så umodent. Anonymous poster hash: e29aa...25c
Mamma_til_2 Skrevet 5. mai 2016 #12 Skrevet 5. mai 2016 Jeg har det motsatt, er akkurat begynt i ny jobb i kliss ny bhg og elsker det! Gleder meg til og gå på jobb og se utviklingen dag for dag!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #13 Skrevet 5. mai 2016 Vi snakkes om ett par år.... Anonymous poster hash: d9637...b9d
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2016 #14 Skrevet 5. mai 2016 Vi snakkes om ett par år.... Anonymous poster hash: d9637...b9d Jeg har jobbet i bhg i 20 år og elsker jobben min. Ikke alle som passer til å jobbe med små barn vet du. Anonymous poster hash: eb208...67c
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #15 Skrevet 6. mai 2016 Jeg har også jobbet mange år i barnehagen og trivdes godt. Men det er desverrre en ukultur i norske barnehager med masse fravær/sykdom blant de ansatte. Det går utover "de flinke" som aldri er syke. Jeg er ferdig med det yrket. Hi Anonymous poster hash: d9637...b9d
Luksusdyret Skrevet 6. mai 2016 #16 Skrevet 6. mai 2016 Jeg kan ikke bry meg om barnehageyrket. Kjenner jeg er så ferdig med det nå! Jeg som trodde det ble trist - men jeg er bare mer og mer glad for å snart være ferdig. Jeg er igrunn også veldig lei av de foreldrene som du kan se gleder seg til å levere barnet i barnehagen. De er så sprudlende når de leverer kontra når de må hente disse grineungene sine... Nei nå får noen andre ta over denne mase jobben.. Anonymous poster hash: d9637...b9d Så du hadde foretrukket at foreldrene leverte ungene og var sure ved levering? På morgenen etter god frokost, kos med ungene på morgenen osv, er man mye mer opplagt og glad, enn på ettermiddagen etter en tung arbeidsdag. Regner med at du ikke har barn? Eller synes du det er greit at andre passer grineungene dine fulle av snørr?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #17 Skrevet 6. mai 2016 Trist at noen får barn og at barnehahen må oppdra dem fra kl 0645 - 1700 hver dag. De står utenfor porten og omtrent leverer i armene til tidligvakt. Jeg har barn selv - men de er der max 6 timer hver dag. Og jeg er ei mor som forstår jobben til de som jobber der og klager aldri. Selvom de glemmer mange av beskjedene. Uansett så er jeg ferdig med å jobbe med andre sine barn. Nå skal jeg bare kose meg med mine egne. Fantastisk!! Anonymous poster hash: d9637...b9d
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #18 Skrevet 6. mai 2016 Bra du skal skifte jobb, for du er ingen god arbeidstaker. Eller en reflektert person. Slik klaging senker respekten for barnehageansatte. Det er som om en gynekolog skulle klage over ekle underliv...det er jobben! Anonymous poster hash: e29aa...25c Øker heller respekten for min del. Er en utfordrende og viktig jobb! Anonymous poster hash: 6bd31...e18
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #19 Skrevet 6. mai 2016 Og jeg vil si en ting til - det er MangE som vil bytte beite men ikke finner ny jobb. De klager internt og er lei. Men det ser ikke foreldre selvfølgelig. Jeg tror dere bør si gratulerer til meg som tørr p ta steget videre istedenfor å jobbe med deres barn umotivert. Kan love dere at i derrs barnehage finnes også mennesker som er driiiit lei... Anonymous poster hash: d9637...b9d
Mamma_til_2 Skrevet 6. mai 2016 #20 Skrevet 6. mai 2016 Og jeg vil si en ting til - det er MangE som vil bytte beite men ikke finner ny jobb. De klager internt og er lei. Men det ser ikke foreldre selvfølgelig. Jeg tror dere bør si gratulerer til meg som tørr p ta steget videre istedenfor å jobbe med deres barn umotivert. Kan love dere at i derrs barnehage finnes også mennesker som er driiiit lei... Anonymous poster hash: d9637...b9d Det tar du feil i bhg jeg jobbe i er vi bare engasjerte og dedikerte voksne samme i bhg hvor min datter er så nei ikke alle bhg har sure grinete voksne!
Luksusdyret Skrevet 6. mai 2016 #21 Skrevet 6. mai 2016 Trist at noen får barn og at barnehahen må oppdra dem fra kl 0645 - 1700 hver dag. De står utenfor porten og omtrent leverer i armene til tidligvakt. Jeg har barn selv - men de er der max 6 timer hver dag. Og jeg er ei mor som forstår jobben til de som jobber der og klager aldri. Selvom de glemmer mange av beskjedene. Uansett så er jeg ferdig med å jobbe med andre sine barn. Nå skal jeg bare kose meg med mine egne. Fantastisk!! Anonymous poster hash: d9637...b9d Vel, ikke alle har råd til å jobbe deltid slik du gjør. Vi er ikke dårlige mødre av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2016 #22 Skrevet 6. mai 2016 De fleste jo. Kultur med masse grinete kvinnfolk som vil bestemme ! Anonymous poster hash: d9637...b9d
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #23 Skrevet 7. mai 2016 Jeg kan ikke bry meg om barnehageyrket. Kjenner jeg er så ferdig med det nå! Jeg som trodde det ble trist - men jeg er bare mer og mer glad for å snart være ferdig. Jeg er igrunn også veldig lei av de foreldrene som du kan se gleder seg til å levere barnet i barnehagen. De er så sprudlende når de leverer kontra når de må hente disse grineungene sine... Nei nå får noen andre ta over denne mase jobben.. Anonymous poster hash: d9637...b9d Du høres ikke ut som om du passer til å jobbe med barn Anonymous poster hash: 1995e...d3f
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2016 #24 Skrevet 7. mai 2016 De fleste jo. Kultur med masse grinete kvinnfolk som vil bestemme ! Anonymous poster hash: d9637...b9d Du må ha jobbet i en utrolig dårlig barnehage. Og sånn holdning som du har sprer seg raskt når den får lov Anonymous poster hash: 1995e...d3f
soleia Skrevet 7. mai 2016 #25 Skrevet 7. mai 2016 Håpar berre ikkje du byrjar på min arbeidsplass med dei haldningane du viser overfor kolleger, barn og foreldre. Greit nok å bli lei av jobben, men ikkje å ha dei haldningane til medmenneska sine som du viser. Det går fint an å tolke at folk som er blide om morgonen og meir mutte på ettermiddagen er slitne etter å ha vore ein lang dag på jobb, og at dei som står tidleg utanfor barnehagen har ein trang tidskabal, heller enn at dei er leie av ungane sine og ikkje burde hatt barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå