Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Er gudmor og nesten som en tante for komfirmanten:) ønsker seg penger, hvor mye gir jeg? Anonymous poster hash: 3a5cd...bba
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 800? 1000? Jeg er tante og gir 1500. Anonymous poster hash: 7dc01...9a2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Minst 1000 tenker jeg. Anonymous poster hash: a30fa...ec4
anonomous Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Du gir etter evne, her gir vi 1000 til tante/Onkelbarn, og 1500 om vi i tillegg er fadder.
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #7 Skrevet 4. mai 2016 Jeg er gudmor, ga 1000 Anonymous poster hash: f2d9c...ef0
Husbygger Skrevet 4. mai 2016 #8 Skrevet 4. mai 2016 Vi gir 1000 kr til nevøer og niese. Har blitt enige om å gi likt til alle uansett om vi er faddere eller ikke, rett og slett fordi vi er like mye med alle nevøene og niesen våre. Ungene vet jo ikke hvem som er faddere på dem, så derfor har vi blitt enige med svigerinnene mine om å gjøre det slik så blir det likt.
februarprins2013 Skrevet 4. mai 2016 #9 Skrevet 4. mai 2016 Jeg er gudmor til en gutt som skal få 1500 han er den første av 3 jeg er fadder til som kommer og de kommer på rekke og rad nå de 3 årene som kommer, gir samme til alle 3 de er jo brødre + at jeg er gudmora til alle + 2 småsøken og
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #10 Skrevet 4. mai 2016 Gi etter hva du har råd til, om du gir kontanter. Går også ann å gi gavekort til øvelses kjøring, kan brukes enten på bil el moped. .da er det noe som de kan dra nytte av istede for kontanter som lett kan sløses bort. Anonymous poster hash: f2b2c...af1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå