Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Jeg har så mørke hår på armene. Har alltid skjemtes over det. Har prøvd diverse hårfjerning (barbere, voks, epillere, krem, mousse), men håret kommer igjen med en gang og stubbene er like strie uansett hva jeg bruker. Tenkte at jeg kan prøve å bleke hårene. Googlet litt, fant tips om at de blant annet har på Vita. Der var jeg i dag, men de hadde bare for ansikt. Det ville sikkert fungert på armene også, men det var så lite i pakken at det ikke ville dekket. De ansatte hadde ikke hørt om noe for kropp. Er det noen som kan fortelle meg hva slikt blekemiddel heter (merke) og hvor det kan kjøpes? Anonymous poster hash: 62342...101
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Dette kunne jeg også tenkt meg å prøve! Lange mørke hår på armer, og blir knapt lysere om sommeren... Anonymous poster hash: dba96...136
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #4 Skrevet 4. mai 2016 Sol de janeiro body veil funker som bare det. Den kan brukes på hele kroppen og kan kjøpes på Amazon Anonymous poster hash: 5aa04...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå