sug lut Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Funker som bare det. Tar maling av betonggulvet også om du søler. Ergo ikke noe jeg vil ha på kroppen min.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Ja, hårene forsvinner jo. Men for min del kan jeg like gjerne barbere. Hårene kommer tilbake etter en dag, og det er like stikkete stubber som når jeg barberer. Anonymous poster hash: c2a38...6d7
the amazing spidermamma Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Funker på samme måte som barbering, bare at det ikke blir nupper. På meg i hvert fall.
Merdee Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 (endret) Funker på samme måte som barbering, bare at det ikke blir nupper. På meg i hvert fall. Signerer. Det fungerer veldig bra og gir langt færre inngrodde hår enn barbering, men du må være svært nøye så du ikke får en liten bit på innsiden av en av kjønnsleppene som svir. Forsøkte meg på hjemmevoksing av bikinilinjen og tilhørende områder her en dag, men det skulle jeg aldri ha gjort.... Hårene satt igjen, men det gjorde jammen voksen også! Jeg gikk dermed rundt en hel dag med tyggegummirumpe som sa "svupp- svupp" hver gang jeg tok et skritt . Trusen var mot slutten av dagen full av voksrester som så ut som rosa tyggegummi. Heldigvis gikk det an å skrubbe bort voksen dag nummer to. Når det gjelder frisør og voksing, så bør man visst benytte profesjonelle . Endret 3. mai 2016 av Virginia!
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #6 Skrevet 4. mai 2016 Signerer. Det fungerer veldig bra og gir langt færre inngrodde hår enn barbering, men du må være svært nøye så du ikke får en liten bit på innsiden av en av kjønnsleppene som svir. Forsøkte meg på hjemmevoksing av bikinilinjen og tilhørende områder her en dag, men det skulle jeg aldri ha gjort.... Hårene satt igjen, men det gjorde jammen voksen også! Jeg gikk dermed rundt en hel dag med tyggegummirumpe som sa "svupp- svupp" hver gang jeg tok et skritt . Trusen var mot slutten av dagen full av voksrester som så ut som rosa tyggegummi. Heldigvis gikk det an å skrubbe bort voksen dag nummer to. Når det gjelder frisør og voksing, så bør man visst benytte profesjonelle . Det er da ikke noe problem å vaske av voks i lunkent vann? Anonymous poster hash: f7128...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå