Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Og som sitter og slår i bord/tastatur og banner høyt, skikkelige gloser...? (Ingen barn til stede, de sover). Anonymous poster hash: a093c...847
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Skikkelig turn-off Tenåringen min spiller, ikke mannen min. Anonymous poster hash: 8f1b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Mannen min spiller, eller gjorde. Lenge siden han har spilt nå. Var ikke turn Off, det var hans interesse, akkurat som at jeg strikker. Men hadde han slått i bordet og bannet høyt hadde jeg blitt sur Anonymous poster hash: 6582c...282
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Slår i bord og banner er ikke greit. Mannen min spiller "dataspill" og har spilt det i alle år. Samtidig har han tatt en mastergrad, hatt flere bra jobber, lært seg mye og utviklet seg mye, bidratt mye mer enn meg med husarbeid. Vært en romantisk og hyggelig kjæreste og etterhvert mann. Og etterhvert en veldig flink og tilstedeværende pappa. I tillegg til at han har en full jobb har han flere prosjekter ved siden av jobben og er veldig kreativ. Han er dessuten muskuløs og slank, høy og mørk og ser veldig bra ut. Han er ellers veldig oppegående, følger med og vet mye mer om samfunnsstrukturer enn jeg gjør, leser morgenbladet hver uke, ser Dagsnytt 18 så ofte som mulig osv. Han spiller kanskje 30-60 min hver dag, gjerne mens han enten tenker på noe han skal gjøre, eller hører på interessante podcaster. Han har spilt World of Warcraft før, nå spiller han et annet spill jeg ikke husker hva heter, men varierer av og til med andre lignende spill. Hva var problemet med menn som spiller dataspill igjen? Anonymous poster hash: 3754e...876
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Slår i bord og banner er ikke greit. Mannen min spiller "dataspill" og har spilt det i alle år. Samtidig har han tatt en mastergrad, hatt flere bra jobber, lært seg mye og utviklet seg mye, bidratt mye mer enn meg med husarbeid. Vært en romantisk og hyggelig kjæreste og etterhvert mann. Og etterhvert en veldig flink og tilstedeværende pappa. I tillegg til at han har en full jobb har han flere prosjekter ved siden av jobben og er veldig kreativ. Han er dessuten muskuløs og slank, høy og mørk og ser veldig bra ut. Han er ellers veldig oppegående, følger med og vet mye mer om samfunnsstrukturer enn jeg gjør, leser morgenbladet hver uke, ser Dagsnytt 18 så ofte som mulig osv. Han spiller kanskje 30-60 min hver dag, gjerne mens han enten tenker på noe han skal gjøre, eller hører på interessante podcaster. Han har spilt World of Warcraft før, nå spiller han et annet spill jeg ikke husker hva heter, men varierer av og til med andre lignende spill. Hva var problemet med menn som spiller dataspill igjen? Anonymous poster hash: 3754e...876 Med etterhvert mener jeg etterhvert som i giftet oss (da ble han ektemann) og fikk barn (da ble han far) han har vært en flink far fra dag 1 Anonymous poster hash: 3754e...876
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå