GÃ¥ til innhold

Til dere som kan noe om stoffskiftet:👀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen tror jeg har høyt stoffskiftet og skal ha meg videre til utredning.Jeg lurer på om det er noen som vet noe om å ha det?hvilke symptomer er det man får da?

Anonymous poster hash: 201e5...bb3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen sa det kunne være en mulighet å operere bort noe fra skjoldbruskkjertelen også...uff er så nervøs

Skrevet

Fastlegen? FÃ¥ en henvisning til en Endokrinolog.

Skrevet

Endokrinolog?!?nå må jeg google😂Ja var fastlegen(ny sådan...)

Skrevet

Jeg har høyt stoffskifte, graves. Du må alltid til en endokrinolog om du har påvist høytstoffskift (hs). Du vil mest sannsynlig bli satt på en medisinkur i første omgang. Jeg hadde hjertebank, skjelving på hendene (og innvendig hele kroppen), ble glemsk, stresset, snakket superfort! Medisinene funnet på meg etter ett år. Var frisk i 3 år før jeg igjen fikk tilbakefall. Har igjen begynt på medisiner...

Anonymous poster hash: e6b6e...d8b

Skrevet

Jeg har høyt stoffskifte, graves. Du må alltid til en endokrinolog om du har påvist høytstoffskift (hs). Du vil mest sannsynlig bli satt på en medisinkur i første omgang. Jeg hadde hjertebank, skjelving på hendene (og innvendig hele kroppen), ble glemsk, stresset, snakket superfort! Medisinene funnet på meg etter ett år. Var frisk i 3 år før jeg igjen fikk tilbakefall. Har igjen begynt på medisiner...

Anonymous poster hash: e6b6e...d8b

Crap! Jeg har også høyt. De skal ha meg på nedtrapping nå, noe jeg er veldig skeptisk til da alle historiene jeg har hørt om nedtrapping ikke har fungert og de mæ starte opp på nytt.

Ikke føler jeg meg bra i det heletatt enda heller.

Anonymous poster hash: 21780...a1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...