Gå til innhold

Hvordan løse dette? Graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å vite om det er mulig.. Jeg er gravid og er ca 4-5 uker på vei. Er student og er borte 1-2 uker en gang hver 6 uke. I januar er termin og da skal studentene ut i praksis... Jeg jobber i tillegg så pernisjobspebger er ikke problemet. Går det an å fortsette studie hvis termin er i starten av januar? Må jeg hoppe av og starte på nytt? Har ved termin fullført 1/4 studie år. Hadde ikke lyst til det heller. Jeg skrev her igår og var skråsikker på abort, nå har jeg tenkt meg litt om og vet ikke om jeg har så lyst til det. Barn nr tre... Går dette an eller er jeg på bærtur? Har en samboer.

Anonymous poster hash: fdd9c...bf9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med studieveileder på ditt studiested. Dette varierer nok veldig.

Anonymous poster hash: c01f6...e8c

Skrevet

Hva studerer du da?

Jeg har fått to barn under studiet. Og har fortsatt på normert tid :)

Hadde en eksamen som var lagt midt i den ene fødselen, og den fikk jeg utsatt. Dessuten hadde jeg i en periode minimalt med oppmøteplikt.

Mannen tok mesteparten av permisjonen begge gangene.

Anonymous poster hash: 0ca47...1ba

Skrevet

Du kan jo bare søke permisjon fra studiene da..... :)

Anonymous poster hash: f8b56...16c
Skrevet

Du har krav på permisjon så du bare fortsetter der du slapp etterpå.

Skrevet

Greia var at jeg lurte på om der går an å ha praksis med en nyfødt om den utsettes til jeg evt har født.. Kanskje pappaen kan ha babyen? Praksis 1 er på 10 uker. Er egentlig lite oppmøteplikt utenom. Har nettopp startet og det fristet lite å ta perm fra studiet, vil bli ferdig til planlagt tid. Fra jobben må jeg uansett ta perm. Er i tenkeboksen enda..

Anonymous poster hash: fdd9c...bf9

Skrevet

De færreste steder lar det seg gjøre med praksis og en nyfødt baby. For det første må du jo være i form til å jobbe selv, så må du jo ta vare på babyen, amme, trøste, skifte på osv. Jeg har hatt mer enn nok med det der første ukene.

Jeg ville heller sjekket opp muligheten for å ta permisjon/fri de ukene det er praksis og hoppe på igjen når undervisningen begynner igjen og så ta igjen praksisen i sommerferien el.

Anonymous poster hash: d585b...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...