Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Snart vært sykemeldt 16 dager fra jobben, etter de dagene, så betaler jo nav sykepenger. Men hva skal jeg gjøre? Bare sende sykemelding til nav? Har lest på nav sine sider, men må ha det inn med t skje 😉 Anonymous poster hash: c73bc...b15
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Snart vært sykemeldt 16 dager fra jobben, etter de dagene, så betaler jo nav sykepenger. Men hva skal jeg gjøre? Bare sende sykemelding til nav? Har lest på nav sine sider, men må ha det inn med t skje Anonymous poster hash: c73bc...b15 Jeg leverer alt til arbeidsgiver, så sender de det til nav. Men din arbeidsgiver kan gjøre det annerledes, har du hørt med arbeidsgiver? Anonymous poster hash: d233b...c34
Gemini77 Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Det må du prate med arbeidsgiveren din om. Kommer helt an på om arbeidsgiver forskutterer lønn eller ei. Får du det direkte fra nav så må du sende det inn til de.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Jeg har vært 50& sykemeldt siden november. Dvs NAV betaler sykepenger nå. Jeg leverer sykemeldingen til min leder/lønnsavdeling og de sender den inn. Anonymous poster hash: 9d4ea...a46
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Ok, da hører jeg med arbeidsgiver. Vi får ikke forskuddsvis lønn. Anonymous poster hash: c73bc...b15
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 En del skal til nav, en til arbeidsgiver og en skal du beholde selv. Det vanligste er at du leverer til nav og arbeidsgiver selv, det er hvertfall slik det er de stedene jeg har jobbet. Anonymous poster hash: 0699c...0f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå