Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Fikk beskjed i går. Drømmejobben som jg har hatt de siste fire årene.. Mannen er på AAP pga yrkes skade. Dette er ingen god dag, helt fryktelig. Anonymous poster hash: 25878...08a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Jeg føler med deg. Anonymous poster hash: 5b59e...665
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Så fælt.. håper du finner en ny drømmejobb snart 💜Sender deg en god klem Anonymous poster hash: bb3a3...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå