Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Hvilken anbefaler du? Anonymous poster hash: 79321...292
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Osprey. Styr unna bergans. Anonymous poster hash: 6c77e...d8e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Osprey. Styr unna bergans. Anonymous poster hash: 6c77e...d8e Takk for svar. Ser at denne kom best ut i testen her: http://www.utemagasinet.no/Utstyr/test_baeremeis Har du Osprey selv? Fornøyd? Den ser litt stor og voldsom ut, men det er kun basert på bildet her. Vet du hvor den selges? Anonymous poster hash: 79321...292
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Takk for svar. Ser at denne kom best ut i testen her: http://www.utemagasinet.no/Utstyr/test_baeremeis Har du Osprey selv? Fornøyd? Den ser litt stor og voldsom ut, men det er kun basert på bildet her. Vet du hvor den selges? Anonymous poster hash: 79321...292 http://www.outnorth.no/osprey/poco-ag-premium#IvyGreen Denne har vi og den er mindre en bergans si. Har en sånn også og ospreyen en definitivt bedre å bære i. Bergans sin har dårlige skulderstropper. Anonymous poster hash: 6c77e...d8e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Er strålende fornøyd med norrøna. Svært godt brukt i 6 år med til tider tunge bører (over 20kg). Kan virkelig anbefales Anonymous poster hash: 40b20...7ce
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 Osprey. Styr unna bergans. Anonymous poster hash: 6c77e...d8e Hvorfor styre unna Bergans? Den er jo helt super, har aldri vært missfornøyd med noe på den. Anonymous poster hash: 5db3a...5fc
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Hvorfor styre unna Bergans? Den er jo helt super, har aldri vært missfornøyd med noe på den. Anonymous poster hash: 5db3a...5fc For våres del og andre vi har pratet med som har prøvd den så er skulderstroppene dårlige og man får ikke bært ordentlig på hoftene slik man skal gjøre. Det gjør at man er mørbanket i skuldrene etter en tur og under turen mister man nesten blodsirkulasjonen til armene. For barnet er den flott å sitte i og veldig stabil, men for bæreren er den vond. Det kommer jo selvfølgelig an på hvordan kroppen er og man må jo alltid finne en meis som passer til sin rygg, men dette er altså det folk jeg kjenner, og jeg, mener Anonymous poster hash: 6c77e...d8e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 For våres del og andre vi har pratet med som har prøvd den så er skulderstroppene dårlige og man får ikke bært ordentlig på hoftene slik man skal gjøre. Det gjør at man er mørbanket i skuldrene etter en tur og under turen mister man nesten blodsirkulasjonen til armene. For barnet er den flott å sitte i og veldig stabil, men for bæreren er den vond. Det kommer jo selvfølgelig an på hvordan kroppen er og man må jo alltid finne en meis som passer til sin rygg, men dette er altså det folk jeg kjenner, og jeg, mener Anonymous poster hash: 6c77e...d8e Jeg, min søster og 6 venninner som har hatt Bergans bæremeis har vært veldig fornøyd så vi har helt annen erfaring enn du har. Anonymous poster hash: 36384...a8c
guggu Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 Sherpani Rumba :-D har vært mye brukt til nr 1 (satt siste gang året hun var 4) og er nå tatt fram til nr 2. For meg på 160 cm og gubben mye større er den genial da den reguleres i ryggen. Og den har et genialt stort lasterom! Var best i test i 2010 tror jeg det var
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #11 Skrevet 3. mai 2016 Elsker også Bergans. God å sitte i for barnet, mange lure detaljer og god å bære. Har gått mange mil med den og enda fler skal det bli For oss er det viktig rygglengden kan reguleres for jeg har veldig kort rygg og mannen min lang. Hadde Nørrøna før. Veldig bra den og og veldig slitesterk, men rygglengden passet ikke til meg. Anonymous poster hash: 99ce9...eb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå