Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Gjør de noe med det? Har en mistanke om brudd i ei tå etter å ha sparket i en kant i dag. Er hoven og helt blå...og fryktelig vond. Klarer ikke ha på sko. Er det noen vits i å gå til legen? Mener å ha hørt at de bare ser på og gjør ikke noe mer. Ingen røntgen av noe så uviktig som ei tå... Anonymous poster hash: f9b16...2d5
It's all about me Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Jeg hadde tatt på legevakta. De gjør ikke like mye med tær som resten av kroppen, men greit å få bekreftet at det er et ukomplisert brudd.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Jeg hadde tatt på legevakta. De gjør ikke like mye med tær som resten av kroppen, men greit å få bekreftet at det er et ukomplisert brudd. Legevakta blir det ikke. Er aleinamed en skokk unger i kveld... Mulig fastlegen i morra. Anonymous poster hash: f9b16...2d5
It's all about me Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Legevakta blir det ikke. Er aleinamed en skokk unger i kveld... Mulig fastlegen i morra. Anonymous poster hash: f9b16...2d5 Fastlege kan ikke gjøre noe som helst med slik. Men legevakten på Ahus er åpen fra morgenen av, sikkert flere som er det også.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Hos meg sjekket legen at det var brudd i den ene tåen og brist i den andre. Ikke noe mer. Jeg måtte til legen siden jeg måtte ha sykemelding. Anonymous poster hash: 31a59...83a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Så lenge tåa ikke peker i feil retning gjør de ingenting Jeg fikk beskjed om at jeg kunne tape den til nabotåa om jeg ville, og spise paracet. Man skal ikke ta ibux ved brudd. Anonymous poster hash: b19cd...2fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå