Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Hvordan skal vi gå frem? Noen trix å gi oss? Slutta med dagbleie for et år siden å det gikk supert. Men hvordan skal man gjøre det på natten?? Anonymous poster hash: 5df2e...bf4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Er bleien tørr om morningen? Anonymous poster hash: b9108...fbd
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Henger meg på her, stedatteren på 4.5 år bruker fortsatt nattbleie så hadde vært fint med noen tips Anonymous poster hash: 20f08...93a
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Er bleien tørr om morningen? Anonymous poster hash: b9108...fbd Det er litt. Men ikke veldig mye Anonymous poster hash: 5df2e...bf4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Så lenge barnet tisser i bleien på natt, så er vel barnet ikke klar enda da. Vent til tørr bleie. Anonymous poster hash: e9e69...326
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Trenger ikke være tørr om morgenen selvom de er klare for å slutte med nattbleia. Min erfaring er at en del barn tisser om natten i bleia når de har den på. Og uten bleie så går det bra det og. Var sånn med Sønnen min. Bare tok den av når han var 3.5 år og det gikk veldig fint. Hadde da vært dagtørr nesten et år. Er tips er å sette han på do i halvsøvne den første tiden, gjerne rett før du selv legger deg. Har fungert veldig bra her. Anonymous poster hash: cf9b2...26c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 Mener å huske at vi satset på at det skulle gå fint når bleien var tørr, iallefall nesten tørr. Og det funket for begge våre eldste. Tror kanskje de merker at bleien er borte og derfor ikke tisser (mulig jeg er for optimistisk, men). Evt at de merker ubevisst at bleien er der og da kan de tisse i den. Ville bare forsøkt en natt, ha tisselaken under så blir det vel ikke så galt :-) Anonymous poster hash: 0726b...790
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Takk for svar vi begynner i morgen Anonymous poster hash: 5df2e...bf4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #9 Skrevet 4. mai 2016 Lykke til ☺️ Bare å legge kladder under lakenet, så slipper du å vaske madrass ved uhell ☺️ Ja, jeg er våken nå pga uhell 😜 Vi sluttet med nattbleie ved ca 2,5 års alder og dette var det 5 uhellet, så har ikke vært mye! Nå er hun snart 4. Anonymous poster hash: ee730...f43
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #10 Skrevet 4. mai 2016 Her bestemte han selv for å slutte med bleie når han fylte 3 år. Og han har vært bleiefri både dag og natt fra dagen han fylte 3. Anonymous poster hash: 1b262...fc9
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #11 Skrevet 4. mai 2016 Husk "tisselaken", la ham gå på do som det siste han gjør før han legger seg og det første dere gjør når han står opp. Så må man krysse fingre og tær Min erfaring er at ungene gjerne tisser så fort de våkner (bleia har vært full og "varm" når de står opp). Klarer man å få dem på do FØR de rekker å tisse er mye gjort Anonymous poster hash: fbe45...9fe
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #12 Skrevet 4. mai 2016 La barnet få "fri" om natten. Det er ingen krise med nattbleie foreløpig. Ellers så er trikset å selvsagt sørge for at det siste de gjør før de legger seg er å gå på do. Så tar du å setter barnet på do i søvne før du legger deg. Anonymous poster hash: 92df7...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå