Gå til innhold

Dere som spiser tunfisk på boks, hva er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tunfisk i lake, i vann eller i olje. Er det smaksforskjeller på merkene?

Anonymous poster hash: 14508...4b1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vann er uten tvil best, synes jeg. I olje er bare guffent, og i sky (er det det som er lake?) er bare merkelig. 

Synes ikke det er så stor forskjell på merkene, men jeg liker Eldorado best. Kjøper også First Price innimellom kun fordi den er billig, men både i den og flere andre merker (King Oscar, Rema og Ica) har jeg funnet beinbiter eller hva det er. Lett å plukke ut, men likevel irriterende å plukke ut slike ting. Ligner på det beiner som er i krabbeklør f.eks, så ikke fiskebein, men likevel... 
Med Eldorado sine i vann er du sikker tør jeg påstå ;) 

Anonymous poster hash: 5f37c...be0
Skrevet

I vann er uten tvil best, synes jeg. I olje er bare guffent, og i sky (er det det som er lake?) er bare merkelig. 

Synes ikke det er så stor forskjell på merkene, men jeg liker Eldorado best. Kjøper også First Price innimellom kun fordi den er billig, men både i den og flere andre merker (King Oscar, Rema og Ica) har jeg funnet beinbiter eller hva det er. Lett å plukke ut, men likevel irriterende å plukke ut slike ting. Ligner på det beiner som er i krabbeklør f.eks, så ikke fiskebein, men likevel... 

Med Eldorado sine i vann er du sikker tør jeg påstå ;)

Må legge til at jeg ikke har smakt alle de nye til King Oscar, med noe saus og chili og jeg aner ikke hvor mange varianter de har, utenom en med noe chilitomatsaus(?). Ikke å anbefale. Som makrell i tomat (noe jeg elsker) gone totally wrong. 

Skrevet

Jeg liker best i olje. Synes den har mest smak,(bruker ikke oljen.)Liker også den nye av king Oscar med satay saus ( tror det er king Oscar sin.)

Anonymous poster hash: d8cc9...1fa

Skrevet

Tunfisk i olje smaker definitivt best, men den har jo litt flere kalorier enn den i vann (hvis du bryr deg om sånt).

Anonymous poster hash: a0e88...002

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...