Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Del gjerne et klipp av deg når du synger. Jeg elsker og synge men jeg er desverre ikke veldig flink. Anonymous poster hash: 28ea1...963
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Jeg er utdannet innen sang, og lever delvis av å synge. Så ja, jeg er ganske god. Ønsker du å lære? For jeg kan gi deg noen tips. F eks navn på en god sangpedagog i nærheten. Du kan også begynne i et kor. Det er lav terskel for å bli medlem i vanlig blandakor. Anonymous poster hash: 4b56c...47b
magica fra tryll Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Nei, absolutt ikke, men datteren min er kjempeflink. Skulle ønske det var meg;) hehe,-har alltid drømt om å kunne synge...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Haha, nei. Langt i fra! Anonymous poster hash: eb79c...4a7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Joda, jeg kan da synge, synger ofte i div tilstelninger og har konserter innimellom, men jeg er ikke så dyktig at jeg kan jobbe med det/leve av det Dattera mi, derimot, hun er på vei opp og fram i musikkverdenen, så jeg får heller leve igjennom henne Anonymous poster hash: a5780...e73
Salomine Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Nei, må innrømme at det er en av de tingene jeg er dårligst til. Skråler ivei likevel. Hender treåringen, som er veldig musikalsk, holder meg for munnen når jeg synger. De eldste barna har dessverre arvet mitt manglende sangtalent.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Jeg er utdannet innen sang, og lever delvis av å synge. Så ja, jeg er ganske god. Ønsker du å lære? For jeg kan gi deg noen tips. F eks navn på en god sangpedagog i nærheten. Du kan også begynne i et kor. Det er lav terskel for å bli medlem i vanlig blandakor. Anonymous poster hash: 4b56c...47b Er sangpedagog dyrt? Jeg bor i Oslo. Anonymous poster hash: 28ea1...963
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Jeg synes jeg er flink, men hver gang jeg synger på jobb hysjer de to mannfolka jeg sitter sammen med 😂 Tror ikke de er enig med meg 😂 Anonymous poster hash: 67d7a...4b4
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 Om jeg er flink kommer ann på hvem som svarer, men jeg har gitt ut flere plater og de har hatt veldig gode salgstall så noen liker iallefall min sangevne. Anonymous poster hash: 7171c...bf7
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #11 Skrevet 3. mai 2016 Er sangpedagog dyrt? Jeg bor i Oslo. Anonymous poster hash: 28ea1...963 Kommer an på hva du mener med dyrt? Tror du må påregne 400-600 kr pr time. I Oslo bor en fantastisk dame som gir undervisning både solo og i gruppe. Hun heter Julie M. Ervik. Du kan ha sett henne på the Voice for et år eller to siden? Nå jobber hun bl a med å holde kurs i og å undervise sang. (Jeg anbefaler henne veldig gjerne, fordi jeg har studert på samme skole 😉 men jeg bor for langt unna til å hjelpe deg.) Anonymous poster hash: 4b56c...47b
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #12 Skrevet 3. mai 2016 Om jeg er flink kommer ann på hvem som svarer, men jeg har gitt ut flere plater og de har hatt veldig gode salgstall så noen liker iallefall min sangevne. Anonymous poster hash: 7171c...bf7 Heidi Hauge, er det deg? Anonymous poster hash: ba1de...3fe
beef sister Skrevet 3. mai 2016 #13 Skrevet 3. mai 2016 Jeg har fått merkelig mange spørsmål om jeg er flink til å synge, inkludert antagelser, så jeg må i det minste ha en talestemme som har et eller annet ved seg som får folk til å tro at jeg er født med en gave (kanskje noen mennesker er født med en evne til å høre slikt, og at øret tidsnød svikter, eller så er det bare en haug med koko mennesker). Jeg er glad i å synge, da, men det er ingenting ekstraordinært med stemmen min.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #14 Skrevet 3. mai 2016 Jeg synger klokkerent, men selve sangstemmen er ikke noe å skryte av :-P Anonymous poster hash: 8ae4f...6f6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #15 Skrevet 3. mai 2016 Nope, høres ut som en døende katt:) Anonymous poster hash: 82c3a...553
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #16 Skrevet 4. mai 2016 Nope, høres ut som en døende katt:) Anonymous poster hash: 82c3a...553 Hahahahaha 😂😂😂😂 jeg dør! Jeg også 😂😂😂 Anonymous poster hash: 31949...15d
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #17 Skrevet 4. mai 2016 Ganske brukbar. Hadde sangundervisning i et par år og har sunget i kor. Sang i utallige timer for barnet da hun var liten og vi synger litt sammen nå av og til. Anonymous poster hash: 342e8...459
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #18 Skrevet 4. mai 2016 Hahahahaha 😂😂😂😂 jeg dør! Jeg også 😂😂😂 Anonymous poster hash: 31949...15d Jeg også 😂😂😂😂 får stort sett hør "nei, mamma. Slutt nå mamma. Ilke mer syging når mamma" når jeg synger med barna hjemme 😂😂😂 Anonymous poster hash: eb95a...1b4
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #19 Skrevet 4. mai 2016 Synger reint, men har ikke noe flott sangstemme. Barna liker å høre på at jeg synger da.. Jeg synger mye og ofte - til min samboers fortvilelse.. Han er ikke fan 😂😂 Anonymous poster hash: 30796...549
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #20 Skrevet 4. mai 2016 Nope, høres ut som en døende katt:) Anonymous poster hash: 82c3a...553 Men ingenting slår min eks! Hvis du ikke kan teksten hadde du aldri gjettet hvilken sang han sang 😁😜😂🙈 Og han skjønner ikke hvorfor han scorer så dårlig i singstar 😂😂😂 Anonymous poster hash: a5780...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå