Gå til innhold

Er du flink til å synge?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Del gjerne et klipp av deg når du synger. Jeg elsker og synge men jeg er desverre ikke veldig flink.

 

Anonymous poster hash: 28ea1...963

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utdannet innen sang, og lever delvis av å synge. Så ja, jeg er ganske god.

Ønsker du å lære?

For jeg kan gi deg noen tips. F eks navn på en god sangpedagog i nærheten.

 

Du kan også begynne i et kor. Det er lav terskel for å bli medlem i vanlig blandakor.

 

Anonymous poster hash: 4b56c...47b

Skrevet

Nei, absolutt ikke, men datteren min er kjempeflink. Skulle ønske det var meg;) hehe,-har alltid drømt om å kunne synge...

Skrevet

Haha, nei. Langt i fra!

 

Anonymous poster hash: eb79c...4a7

Skrevet

Joda, jeg kan da synge, synger ofte i div tilstelninger og har konserter innimellom, men jeg er ikke så dyktig at jeg kan jobbe med det/leve av det ;)

Dattera mi, derimot, hun er på vei opp og fram i musikkverdenen, så jeg får heller leve igjennom henne :P

 

Anonymous poster hash: a5780...e73

Skrevet

Nei, må innrømme at det er en av de tingene jeg er dårligst til. Skråler ivei likevel. Hender treåringen, som er veldig musikalsk, holder meg for munnen når jeg synger. De eldste barna har dessverre arvet mitt manglende sangtalent.

Skrevet

Helt ok.

 

Anonymous poster hash: b6bc7...845

Skrevet

Jeg er utdannet innen sang, og lever delvis av å synge. Så ja, jeg er ganske god.

Ønsker du å lære?

For jeg kan gi deg noen tips. F eks navn på en god sangpedagog i nærheten.

 

Du kan også begynne i et kor. Det er lav terskel for å bli medlem i vanlig blandakor.

 

Anonymous poster hash: 4b56c...47b

Er sangpedagog dyrt? Jeg bor i Oslo.

 

 

Anonymous poster hash: 28ea1...963

Skrevet

Jeg synes jeg er flink, men hver gang jeg synger på jobb hysjer de to mannfolka jeg sitter sammen med 😂 Tror ikke de er enig med meg 😂

 

Anonymous poster hash: 67d7a...4b4

Skrevet

Om jeg er flink kommer ann på hvem som svarer, men jeg har gitt ut flere plater og de har hatt veldig gode salgstall så noen liker iallefall min sangevne.



Anonymous poster hash: 7171c...bf7
Skrevet

Er sangpedagog dyrt? Jeg bor i Oslo.

 

 

Anonymous poster hash: 28ea1...963

Kommer an på hva du mener med dyrt? Tror du må påregne 400-600 kr pr time.

 

I Oslo bor en fantastisk dame som gir undervisning både solo og i gruppe. Hun heter Julie M. Ervik. Du kan ha sett henne på the Voice for et år eller to siden? Nå jobber hun bl a med å holde kurs i og å undervise sang. (Jeg anbefaler henne veldig gjerne, fordi jeg har studert på samme skole 😉 men jeg bor for langt unna til å hjelpe deg.)

 

Anonymous poster hash: 4b56c...47b

Skrevet

 

Om jeg er flink kommer ann på hvem som svarer, men jeg har gitt ut flere plater og de har hatt veldig gode salgstall så noen liker iallefall min sangevne.

 

Anonymous poster hash: 7171c...bf7

 

Heidi Hauge, er det deg?

 

 

Anonymous poster hash: ba1de...3fe

Skrevet

Jeg har fått merkelig mange spørsmål om jeg er flink til å synge, inkludert antagelser, så jeg må i det minste ha en talestemme som har et eller annet ved seg som får folk til å tro at jeg er født med en gave (kanskje noen mennesker er født med en evne til å høre slikt, og at øret tidsnød svikter, eller så er det bare en haug med koko mennesker). Jeg er glad i å synge, da, men det er ingenting ekstraordinært med stemmen min.

Skrevet

Jeg synger klokkerent, men selve sangstemmen er ikke noe å skryte av :-P

 

Anonymous poster hash: 8ae4f...6f6

Skrevet

Nope, høres ut som en døende katt:)

 

Anonymous poster hash: 82c3a...553

Skrevet

Nope, høres ut som en døende katt:)

 

Anonymous poster hash: 82c3a...553

Hahahahaha 😂😂😂😂 jeg dør!

Jeg også 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 31949...15d

Skrevet

Ganske brukbar. Hadde sangundervisning i et par år og har sunget i kor.

Sang i utallige timer for barnet da hun var liten og vi synger litt sammen nå av og til.

 



Anonymous poster hash: 342e8...459
Skrevet

Hahahahaha 😂😂😂😂 jeg dør!

Jeg også 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 31949...15d

Jeg også 😂😂😂😂 får stort sett hør "nei, mamma. Slutt nå mamma. Ilke mer syging når mamma" når jeg synger med barna hjemme 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: eb95a...1b4

Skrevet

Synger reint, men har ikke noe flott sangstemme. Barna liker å høre på at jeg synger da.. Jeg synger mye og ofte - til min samboers fortvilelse.. Han er ikke fan 😂😂

 

Anonymous poster hash: 30796...549

Skrevet

Nope, høres ut som en døende katt:)

 

Anonymous poster hash: 82c3a...553

Men ingenting slår min eks! Hvis du ikke kan teksten hadde du aldri gjettet hvilken sang han sang :P 😁😜😂🙈

Og han skjønner ikke hvorfor han scorer så dårlig i singstar :P 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: a5780...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...