Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Blir boende i blokk halvannet år da vi går igang med husbygging nå etterhvert. Gidder ikke flytte nytt sted, og inne er stort og flott. Verandaen derimot er bitteliten og i fjerde etasje. Jeg kommer til å storsavne hage, grilling, basseng til barna osv:/ Blir her antagelig denne og neste sommer. Tips til hvordan gjøre det koselig. Kanskje noen har tips til smarte løsninger? Anonymous poster hash: 35f8c...68f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Hengende planter, urter og grønnsaker i Potter. Hengende lykter. Minst mulig møbler, men komfortable møbler. Matchende rye og puter. Dropp grill og møbler for å spise ute. Anonymous poster hash: f81f9...590
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Blomsterkasser på utsiden av gjerdet. Smal benk med masse puter. Et lite bord med plass til vinglasset og en bok. Spise kan du gjøre inne. Anonymous poster hash: 298c9...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå