Gå til innhold

Trodde det var slitsomt å ha spedbarn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var helt til barnet begynte å klatre og gå.

DET er slitsomt det. 🙊🙊🙊

Jeg har gått ned i vekt etter hun begynte å gå og etterhvert løpe. Ikke ammingen man går ned av.

Det er gjetingen.

Anonymous poster hash: 573dd...977

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. So true. 😂

Skrevet

Veldig forskjellug fra unge til unge. Mi første var slitsom de første 8mnd. Da fikk jeg minimalt med søvn siden hun mente søvn var noe stort tullball. Kom seg rundt overalt fra hun var 5mnd, men hvordan hun kom seg rundt er enda ett under for hun klarte ikke å krabbe da. Når hun begynte å gå ble ting enklere for hun lekte for seg selv, såfremt hun var i nørheten av oss. Gikk rundt med en liten vogn hele tiden, sp gikk jeg ett sted fulgte hun etter med vogna og lekene sine.

Nr 2 var super enkel som baby. Sov og spiste de første 6mnd før hun var høyt og lavt. Siden den gang har hun vært ove alt hele tiden, og ingenting har vært ett hinder for henne. Jeg måtte lære meg å lukke øyne og la henne falle for at hun skulle lære sine egene begrensninger. Lite skader utover blåmerker.

Anonymous poster hash: 38806...0de

Skrevet

Jeg synes generelt det var slitsomt de første 2-3 år og så avtok det litt og litt fram til ca 6-årsalder. Vi har fortsatt perioder som er slitsomme, men sånn ellers så er livet helt nydelig nå som barna er mellom 7 og 14 år. Elsker store barn og tenåringer! :)

Anonymous poster hash: ceab3...335
Skrevet

Min sov ikke de første seks månedene. Men nå er hun verdens største apekatt altså. Og for en kreativitet. Jeg bruker omtrent hele min våkne tid på å avverge ulykker. 🙊🙈

HI

Skrevet

Det var helt til barnet begynte å klatre og gå.

DET er slitsomt det. 🙊🙊🙊

Jeg har gått ned i vekt etter hun begynte å gå og etterhvert løpe. Ikke ammingen man går ned av.

Det er gjetingen.

Og bare vent til du får en tenåring... Herregud.

Anonymous poster hash: 8f4fd...56c

Skrevet

Og bare vent til du får en tenåring... Herregud.

Anonymous poster hash: 8f4fd...56c

Hehe. Hver sin alder hver sin sjarm.

Kanskje bytte til.

Hver sin alder hvert sitt slit.

Skrevet

Her har det (så langt) vært alderen 9-18 mnd som var mest slitsom. Da må de passes på hvert sekund! Men det blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...