Gå til innhold

Har du vært forelsket i en mann som var gift/i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan endte det? 

Anonymous poster hash: c15b9...595
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og jeg anbefaler ingen å være det.... Det er bare helt grusomt å være det! Men følelsene kan man jo ikke styre! Jeg gjorde alt som stod i min makt for å glemme han, men det var komplett umulig! 

Han gikk fra kona og tok kontakt med meg, og i dag venter vi vårt 1. barn sammen:)

Anonymous poster hash: 07b6a...22d
Skrevet

Ja, og jeg anbefaler ingen å være det.... Det er bare helt grusomt å være det! Men følelsene kan man jo ikke styre! Jeg gjorde alt som stod i min makt for å glemme han, men det var komplett umulig! 

Han gikk fra kona og tok kontakt med meg, og i dag venter vi vårt 1. barn sammen:)

Anonymous poster hash: 07b6a...22d

Hvordan var det i forhold til hans familie? Visste de at dere hadde hatt et forhold, hvordan ble du mottatt av dem? 

Jeg står i den situasjonen nå og syns bare alt er vanskelig. 

Anonymous poster hash: c15b9...595

Skrevet

Ja! Gjorde aldri noe med det.. Kastet lange blikk etter han i skjul, og kanskje noen stygge til dama.. Huff. Tok aldri kontakt med han. Han enset uansett ikke andre en kona. Gikk kjapt over, heldigvis.. passet på å ikke tenke for mye på han, unngikk han på jobben. Aldri kontakt med han.. Tilslutt dabbet forelskelsen av, og jeg tenkte mer på andre tilgjengelige gutter..

Anonymous poster hash: 9f08a...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...