Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Ja jeg hadde et større uhell med en flaske krystallfiolett... Ble brukt endel håndklær i vaskingen etterpå. På apoteket sa de det kanskje var mulig å få bort fra tekstiler ved vask på 60 grader. Har vasket nå men vil ikke bruke maskina på andre klær før jeg har vasket selve maskina i tilfelle det er fargerester.. Hvordan skal jeg vaske den? Sette på program uten klær inni? Er klor veldig fy-fy? Anonymous poster hash: c47dd...cd9
Ylva og Mathilde Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Sett på en maskin med sort tøy, eller kjør en tom maskin.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Det var ingen fargerester i min maskin. Jeg kjørte de samme klærne en runde til på 60 grader. Verre med fugene på flisene på badet. 🙄 Krystallfiolett er genialt men guuuud du må bruke kirurgisk presisjon. Anonymous poster hash: 243aa...8df
Ylva og Mathilde Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Hva brukes det til?!? Gammelt triks mot gjenstridig bleieutslett, er fungicid.
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Gammelt triks mot gjenstridig bleieutslett, er fungicid. Aha, takk. Da skal jeg tipse mannen, kanskje tar den neglesoppen hans.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 Aha, takk. Da skal jeg tipse mannen, kanskje tar den neglesoppen hans. Den er bra mot sopp. Vesla fikk sopp etter antibiotika. Penslet med dette og kløen gav seg umiddelbart. Salven tok ikke utvendig kløe. Anonymous poster hash: 243aa...8df
Ylva og Mathilde Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Aha, takk. Da skal jeg tipse mannen, kanskje tar den neglesoppen hans. Bortsett fra at det gir knallfiolette negler, mtp at dette står i sikkerhetsdatabladet, ville jeg ikke brukt det på mennesker uansett. Farlig ved svelging. H318 Gir alvorlig øyeskade. H351 Mistenkes for å kunne forårsake kreft. H400 Meget giftig for liv i vann. H410 Meget giftig, med langtidsvirkning, for liv i vann. Han kan heller pensle med Loceryl 1-2 ganger i uken, får uten resept nå.
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Bortsett fra at det gir knallfiolette negler, mtp at dette står i sikkerhetsdatabladet, ville jeg ikke brukt det på mennesker uansett. Farlig ved svelging. H318 Gir alvorlig øyeskade. H351 Mistenkes for å kunne forårsake kreft. H400 Meget giftig for liv i vann. H410 Meget giftig, med langtidsvirkning, for liv i vann. Han kan heller pensle med Loceryl 1-2 ganger i uken, får uten resept nå. Oj, pokker, men barnerumper brukes det på! 😦
Ylva og Mathilde Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 Oj, pokker, men barnerumper brukes det på! "some habits die hard", som de sier. Natusan hadde jo borsyre i babyproduktene sine til langt utpå 2000-tallet.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #11 Skrevet 3. mai 2016 Hi her, takk dere satt på en maskin uten tøy i på 60grader nå Vi har brukt det etter anbefaling fra lege pga antydning til sopp på pungen til lillegutt her. Funket veldig bra. Men litt av en farge ja! Ville ikke brukt det på fingernegler (eller andre områder på kroppen som ikke dekkes til med klær). AB2: haha uff da! Jeg fikk faktisk ren fugene også! Men når flaska gikk i gulvet og det sprutet over alt så trodde jeg badet var ødelagt altså.. skuret to ganger med klor, tok fugene med en tannbørste, runde 2 ble fugene bra. Døra og listene må males på nytt, men fliser og fuger har ikke vært så skinnende rene noen gang! men føttene mine og armene er veldig blåflekkete, godt det er så kjølig ute enda at det er naturlig å være godt påkledt Anonymous poster hash: c47dd...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå