Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Vi tenker bare ha nærmeste foreldre, besteforeldre og søsken. Er det teit? Anonymous poster hash: 0de4d...ccf
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Nei, det er ikke teit. Det er derimot helt vanlig. Hvis ikke blir det jo vanvittig mange gjester.... (Selvfølgelig litt avhengig av hvor stor slekten er...) Anonymous poster hash: c935c...e62
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Jeg tror veldig mange velger å ha kun foreldre, besteforeldre og søsken slik dere tenker. Har man stor familie, kan det bli veldig mange om skal be tanter, onkler og kusiner også... Er heller ikke alle som har så god kontakt med sine søskenbarn, tanter og onkler. Men dette er jo veldig individuelt, noen velger å gjøre det stort med venner og det hele, så dette er det du og mannen som bestemmer! Vi er liten familie og ber som regel tanter, onkeler og søskenbarn i slike anledninger, men nå er vi veldig mye sammen ellers også og det ville føltes unaturlig og utelate de som er så stor del av hverdagen vår ellers:) Anonymous poster hash: 32426...b36
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Nei, bare dåpsbarnets tanker, onkler og søskenbarn + besteforeldre. Anonymous poster hash: 47b26...aa3
Optatium Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Vi ba alle, og ble 35. Har ikke så stor familie, og det var unaturlig å ikke be alle☺️ Men det er vel vanlig det du sier☺️
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Her er det normalt å kun ha de du nevner, ikke sine egne tanter, onkler og søskenbarn. Anonymous poster hash: e6336...5e2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Vi ba våre tanter og onkler, men ikke egne søskenbarn. I tillegg inviterte vi nære venner. For oss var det naturlig. Til sammen inviterte vi 82 stk, og ca 60 stk kom. Til konfirmasjonen blir det værre. Nå er jeg skilt, og min nye mann sin familie er mer engasjert i mine barn enn mine svigerforeldre er. De kaller sine stebesteforelsre for bestemor og bestefar, og min manns søsken for onkler og tanter. Hans bestemor er deres oldemor osv, så da blir det vel pluss 10-15 stk fra den familien også. Ja, det blir mye, men for oss er det unaturlig å utelate viktige personer i barnas liv i viktige begivenheter. Anonymous poster hash: 9f3cd...1f4
februarprins2013 Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 ikke søsken barn,men mine tanter og onkel kom ,bortsett fra en som det ikke passet for,men ikke søsken barn, min mor har kun en søster som bor her nede,resten bor i finnmark, så kom bare en onkel derfra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå