Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Endelig tar VillaPaprika oppgjør med glade hjem. Håper hun saksøker henne. Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Endelig tar VillaPaprika oppgjør med glade hjem. Håper hun saksøker henne. Anonymous poster hash: 42e06...482 Hvorfor håper du det? Anonymous poster hash: 18300...56c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Er det Camilla in real person her inne som må skape litt blest om bloggen som ikke lenger skal være interiørblogg, men heller inneholde de mange opp og nedturene i løpet av kort tid, gjerne krydret med litt dritt om kommende barnefar og svært utleverende om privatliv, ink barn. Uff Anonymous poster hash: 5fba0...fb2
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Leser dere virkelig de greiene der? På ekte? Anonymous poster hash: 440a9...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 jeg er innom en gang i skuddåret for å se, for hun har jo virkelig teken på interør! (09:44) Anonymous poster hash: b8a1f...50e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 JA, jeg leser bloggen hennes. Ikke på fast daglig basis men titter innom kanskje en gang i uka. Jeg synes hun er flink med interiør, jeg liker ikke puten og teppe eldoradoet hennes men liker møblene. Jeg synes også hun er en pen jente. Hun skriver ingen banebrytende ting og tilfører ikke hverdagen min mer mening. Jeg leser ikke Se & Hør fordi jeg håper på å utvide min horisont. Jeg forstår faktisk ikke hvorfor folk skal rakke ned på oss som leser blogger? Dere leser ingen annen søppel? Kudos til dere som bare leser Tolstoj og våre fire store. Hvis dere er så oppegående at dere ikke leser blogger, hva i ALL VERDEN gjør dere her? Jeg vil påstå at å være aktiv på et forum som dette er hakket lavere enn å lese blogger så der stiller vi åpenbart likt. Og jeg håper glade hjem får svi fordi hun har stjålet fra andre bloggere i åresvis. Det er ulovlig. Også om det er fra "en dårlig blogg" slik dere åpenbart klassifiserer VP sin. HI Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 Var ingen som rakket ned på deg. Jeg stilte et spørsmål og du fikk et spontant behov for å forsvare deg, før du gikk til angrep på dem som leser de fire store og (skrekk og gru) er på DIB!?!?!?! Hvorfor føler du deg truffet av en som ikke prøvde å ta deg? Anonymous poster hash: 440a9...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Endelig tar VillaPaprika oppgjør med glade hjem. Håper hun saksøker henne. Anonymous poster hash: 42e06...482 Kan du ikke utdype litt her for oss? Så slipper vi å lete frem bloggen? Anonymous poster hash: a69cd...686
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Var ingen som rakket ned på deg. Jeg stilte et spørsmål og du fikk et spontant behov for å forsvare deg, før du gikk til angrep på dem som leser de fire store og (skrekk og gru) er på DIB!?!?!?! Hvorfor føler du deg truffet av en som ikke prøvde å ta deg? Anonymous poster hash: 440a9...b07 Leser du virkelig, på ekte? Enten leser man det, eller så leser man det ikke. Så HVA tror DU? Jeg er dritt lei av alle som mener noe om bloggere, og de som leser det her inne, når faktum er at vi alle er her inne. Jeg tør innrømme at jeg leser blogger til venner, aldri i verden om jeg innrømmer jeg er aktiv her. Og forsvar? Jeg forsvarer meg ikke, jeg påpeker det faktum at du går inn OG kommenterer på denne tråden da du lurer på om det virkelig går an å lese den bloggen, på ekte liksom. Hvorfor bidra med denne kommentaren når det ikke er det tråden handler om? Hva tror du selv? Når jeg lager en tråd om emnet? Lager du en tråd om ting du ikke bryr deg om, kan noe om eller er det minste interessert i? Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 Kan du ikke utdype litt her for oss? Så slipper vi å lete frem bloggen? Anonymous poster hash: a69cd...686 Hun vil ikke bli kopiert mer og GH har inngått et samarbeid med en annen leverandør. Samt kopi av ett innlegg som er identisk. Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #11 Skrevet 3. mai 2016 Leser du virkelig, på ekte? Enten leser man det, eller så leser man det ikke. Så HVA tror DU? Jeg er dritt lei av alle som mener noe om bloggere, og de som leser det her inne, når faktum er at vi alle er her inne. Jeg tør innrømme at jeg leser blogger til venner, aldri i verden om jeg innrømmer jeg er aktiv her. Og forsvar? Jeg forsvarer meg ikke, jeg påpeker det faktum at du går inn OG kommenterer på denne tråden da du lurer på om det virkelig går an å lese den bloggen, på ekte liksom. Hvorfor bidra med denne kommentaren når det ikke er det tråden handler om? Hva tror du selv? Når jeg lager en tråd om emnet? Lager du en tråd om ting du ikke bryr deg om, kan noe om eller er det minste interessert i? Anonymous poster hash: 42e06...482 Trodde dere leste de greiene der som humor. Og jeg er null interessert i interiør, så jeg har aldri vært inne på noen av bloggene. Derfor faller det meg ikke inn å skulle vurdere dem som dumme eller gode. Men du er visst proppfull av skam over at du leser det på ekte. Hev hodet og slutt å være så sur. Anonymous poster hash: 440a9...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #12 Skrevet 3. mai 2016 Hun vil ikke bli kopiert mer og GH har inngått et samarbeid med en annen leverandør. Samt kopi av ett innlegg som er identisk. Anonymous poster hash: 42e06...482 Du vet at forkortelsene VP og GH ikke er allmenne, ikke sant? Man må faktisk inn på tråden din for å skjønne hva den handler om. Anonymous poster hash: 440a9...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #13 Skrevet 3. mai 2016 Trodde dere leste de greiene der som humor. Og jeg er null interessert i interiør, så jeg har aldri vært inne på noen av bloggene. Derfor faller det meg ikke inn å skulle vurdere dem som dumme eller gode. Men du er visst proppfull av skam over at du leser det på ekte. Hev hodet og slutt å være så sur. Anonymous poster hash: 440a9...b07 Du kan åpenbart ikke lese. Jeg skriver at jeg har null problemer med å innrømme jeg leser blogger, også VP sin. Jeg ser du forsøker med en dårlig hersketeknikk der du sier jeg sliter med følelser jeg ganske klart sa i forrige innlegg jeg ikke har. En latterlig måte å forsøke å vinne denne diskusjonen. Jeg er lei kommentarer som du kommer med. Og har du ikke noe å si om emnet i en tråd, hvorfor komme med en slik kommentar. Leser du den på ekte. Og hvorfor skal du tro og mene noe om hvorfor man velger å lese en blogg? Sitter du med fasiten på hva humor er? Selvsagt rister jeg på hodet av blogger, og noen leser jeg bare fordi de er så elendige at jeg lar meg fascinere av at det er mulig å ønske å publisere slikt. VP er derimot ikke en av de, jeg følger ikke så nøye med på livet hennes men leser de som handler om interiør. Og så har jeg engasjert meg i denne stjelingen av tekster. Du trenger ikke be meg heve hodet. Jeg har ryggen rak og hodet høyt. Og virker jeg sur så er det DEG jeg er sur på fordi du har gjentatte forsøk på å trykke ned folk. Jeg vil heller be deg om å delta der du har noe å bidra med og innse at hersketeknikk ikke gjør seg i en diskusjon. Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #14 Skrevet 3. mai 2016 Du vet at forkortelsene VP og GH ikke er allmenne, ikke sant? Man må faktisk inn på tråden din for å skjønne hva den handler om. Anonymous poster hash: 440a9...b07 De som leser bloggene vet at dette er de det handler om. Så det er selvsagt de jeg henvender meg til. Hvis det er slik at du klikket deg inn her fordi du ikke forsto hva det var så fremkom det i teksten hva det var. Da vil jeg tro det er lettere å klikke på tilbake knappen fremfor å skrive en kommentar for så å gå ut. Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #15 Skrevet 3. mai 2016 Du kan åpenbart ikke lese. Jeg skriver at jeg har null problemer med å innrømme jeg leser blogger, også VP sin. Jeg ser du forsøker med en dårlig hersketeknikk der du sier jeg sliter med følelser jeg ganske klart sa i forrige innlegg jeg ikke har. En latterlig måte å forsøke å vinne denne diskusjonen. Jeg er lei kommentarer som du kommer med. Og har du ikke noe å si om emnet i en tråd, hvorfor komme med en slik kommentar. Leser du den på ekte. Og hvorfor skal du tro og mene noe om hvorfor man velger å lese en blogg? Sitter du med fasiten på hva humor er? Selvsagt rister jeg på hodet av blogger, og noen leser jeg bare fordi de er så elendige at jeg lar meg fascinere av at det er mulig å ønske å publisere slikt. VP er derimot ikke en av de, jeg følger ikke så nøye med på livet hennes men leser de som handler om interiør. Og så har jeg engasjert meg i denne stjelingen av tekster. Du trenger ikke be meg heve hodet. Jeg har ryggen rak og hodet høyt. Og virker jeg sur så er det DEG jeg er sur på fordi du har gjentatte forsøk på å trykke ned folk. Jeg vil heller be deg om å delta der du har noe å bidra med og innse at hersketeknikk ikke gjør seg i en diskusjon. Anonymous poster hash: 42e06...482 Du må roe rogna, det er ikke min skyld at du er flau. Anonymous poster hash: 440a9...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #16 Skrevet 3. mai 2016 Du må roe rogna, det er ikke min skyld at du er flau. Anonymous poster hash: 440a9...b07 I all verden. Evner du ikke å diskutere saklig? Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #17 Skrevet 3. mai 2016 I all verden. Evner du ikke å diskutere saklig? Anonymous poster hash: 42e06...482 Jo. Det klarer jeg fint. Se på ditt eget bidrag her, og prøv heller selv å finne ut hvorfor du koker over. Jeg kan ikke hjelpe deg med det... Anonymous poster hash: 440a9...b07
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #18 Skrevet 3. mai 2016 OKEI, ALLE PMSDAMER OG DERE DAMER SOM ER SÅ VÆRFORVIRRET AT DERE IKKE VET OM DERE HAR VINTERDEPRESJON ELLER ER VÅRKÅTE!!! nå lugner vi ned litt og trekker pusten! vi som følger VP må få lov å snakke om det uten at dere andre troll skal blande dere med hovmodige å BETTERBUTTER svar! for en gjeng med F****r! Anonymous poster hash: b8a1f...50e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #20 Skrevet 3. mai 2016 Denne tråden tok en merkelig vending. Haha. Samme tenkte jeg. Men en morsom en da. HI Anonymous poster hash: 42e06...482
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #21 Skrevet 3. mai 2016 dette ble veldig merkelig.. Anonymous poster hash: b8a1f...50e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #22 Skrevet 3. mai 2016 Det merkeligste her må være at en nettbutikk som i utgangspunktet sikkert ønsker å være seriøs, ansetter GH-dama som ambassadør. De skyter jo seg selv i foten! Skjønner de ikke det? Anonymous poster hash: 44d66...d29
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #23 Skrevet 3. mai 2016 mest sannsynligvis er ikke lysnes(?) klar over hva demme "ambassadøren" deres er kapabel til, og at hu i det hele tatt henter "ideene sine" fra andre som hu bare slår opp som stort og sitt "eget" Anonymous poster hash: b8a1f...50e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #24 Skrevet 3. mai 2016 OKEI, ALLE PMSDAMER OG DERE DAMER SOM ER SÅ VÆRFORVIRRET AT DERE IKKE VET OM DERE HAR VINTERDEPRESJON ELLER ER VÅRKÅTE!!! nå lugner vi ned litt og trekker pusten! vi som følger VP må få lov å snakke om det uten at dere andre troll skal blande dere med hovmodige å BETTERBUTTER svar! for en gjeng med F****r! Anonymous poster hash: b8a1f...50e Hehe, ingen tvil om hvem som fremstår som mest hormonell her Anonymous poster hash: 5545a...5c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå