Gå til innhold

Er imponert over "Unge mødre" jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på TV nå. Synes mange av disse unge mødrene er skikkelig flinke! Særlig imponert over de med to eller flere barn, som hun Tanita som er på TV i dag, hun virker mye mindre stressa over å deale med flere barn enn hva jeg på 35 år er. For ikke å snakke om rannveig Heitmann! Hvordan i huleste er man alenemor for 3 barn under 5 uten å begå selvmord?! Selv synes jeg det er DRIT slitsomt med to stykker under 3. Lurer på om jeg kanskje tar det for seriøst? At disse unge mødrene er flinkere til å ta ting som det kommer og at ikke alt må være så perfekt?

Anonymous poster hash: a133d...054

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror mange glemmer litt at vi faktisk er skapt for å føde og oppdra barn. Kommer jo til å råde mine egne barn til å vente til de er minst 25 for sin egen del. Men de fleste jeg kjenner uavhengig av når de fikk barn, gir det beste av seg selv til sine barn. Selv om omstendighetene er forskjellige. Og å lære ungene sine å være romsligere med at andre gjør ting anderledes er viktig. Kåre som er enebarn med eldre godt etablerte foreldre, med stor inntekt, har en annen hverdag enn Truls som har en mor som er 18år eldre enn han selv og er alene. Mest sansynlig blir det folk av dem begge.

Anonymous poster hash: 99bb4...b3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...