Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Og grunn til spontanabort? Med dårlige barn mener jeg barn med sykdommer og div. Jeg lurer oppriktig,er i den situasjonen Anonymous poster hash: f4182...b06
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Nei. Dårlig sæd = færre barn. De svømmer seg ikke helt fram hvis de feiler noe.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 Nei. Dårlig sæd = færre barn. De svømmer seg ikke helt fram hvis de feiler noe. Dette er ikke riktig! Dårlig sæd kan svømme i mål, og ender som regel i SA om noe er galt. Anonymous poster hash: e3124...aa6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 Sædceller kan jo være dårlige på flere måter. En ting er at det kan være få av dem og at de kan svømme dårlig. Da er det bare vanskeligere å bli gravid, men de kan også ha dårlig arvestoff. Da blir det oftere syke barn og spontanaborter. Om det er noen sammenheng mellom dårlige svømmere og dårlig arvestoff vet jeg ikke, men det høres ikke usannsynlig ut. Anonymous poster hash: 1836a...00f
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Dette er ikke riktig! Dårlig sæd kan svømme i mål, og ender som regel i SA om noe er galt. Anonymous poster hash: e3124...aa6 Øhhh - og med SA, blir det da flere barn?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Øhhh - og med SA, blir det da flere barn? Hun spurte også om spontanabort. Ta deg en kaffe Pashla! Anonymous poster hash: e3124...aa6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 Her var det sånn at det var få som såg normal ut og de svømte ikke raskt nok 😢😢 Blitt gravid 1 gang men endte i sa. Da er det en sammenheng? ? Anonymous poster hash: f4182...b06
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Her var det sånn at det var få som såg normal ut og de svømte ikke raskt nok 😢😢 Blitt gravid 1 gang men endte i sa. Da er det en sammenheng? ? Anonymous poster hash: f4182...b06 Det kan ha en sammenheng, men vær glad for at vi har en kropp som er så magisk at den ordene opp selv Jeg vet at det ikke er en trøst, men husk at det skal bare en liten frisk rakker til for å klare det! Dere klarer det! Lykke til! Anonymous poster hash: e3124...aa6
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 Det kan ha en sammenheng, men vær glad for at vi har en kropp som er så magisk at den ordene opp selv Jeg vet at det ikke er en trøst, men husk at det skal bare en liten frisk rakker til for å klare det! Dere klarer det! Lykke til! Anonymous poster hash: e3124...aa6 Tusen Takk 😚😚 Håper på det 😃😃 Anonymous poster hash: f4182...b06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå