Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #1 Skrevet 3. mai 2016 Er bedt med i utdrikningslag til ei god veninne, hvor blandt annet klatring i klatrepark står på programmet. Tenker at dette kanskje ikke er helt lurt da jeg er gravid? Står det noe om dette noen plass, eller noen som vet? Anonymous poster hash: 0596f...790
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #2 Skrevet 3. mai 2016 Om du ikke har drevet med klatring til vanlig er det ikke noe å begynne med som gravid. Anonymous poster hash: 53390...54c
eneleh_ Skrevet 3. mai 2016 #3 Skrevet 3. mai 2016 http://www.klatring.no/Hjem/Nyhetsarkivallekategorier/tabid/4605/articleType/ArticleView/articleId/7664/Gravide-og-klatring.aspx
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #4 Skrevet 3. mai 2016 http://www.klatring.no/Hjem/Nyhetsarkivallekategorier/tabid/4605/articleType/ArticleView/articleId/7664/Gravide-og-klatring.aspx Det som ikke står der at presset fra selen på bekkenet ikke er heldig for en som er uvant med den. Anonymous poster hash: 53390...54c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #5 Skrevet 3. mai 2016 Jeg har aldri klatret før... så da virker det som det kanskje er best og tryggest at jeg står over. Takk for svar! HI Anonymous poster hash: 0596f...790
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå