Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Hvilken side var det? Hvem av dere tok kontakt først? Tok det lang tid før dere møttes? Kjentes der rett ut med en gang dere møttes? Puh, så mange spørsmål 😄 Anonymous poster hash: 19db3...aee
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Møteplassen. Jeg. To måneder. Full klaff. Anonymous poster hash: 4ad81...3aa
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Han tok kontakt med meg. Vi chattet seks timer på rappen den første kvelden. Vi møttes ikke før etter seks måneder pga stor avstand (over landegrenser), men snakket sammen hver dag i denne perioden. Vi visste begge at det var den store kjærligheten da vi møttest ansikt til ansikt, og et halvt år senere flyttet han hit. Nå har vi vært sammen i 7 år. Vi har giftet oss, og til høsten kommer barn nummer to. Anonymous poster hash: 7b0e9...025
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Jeg ble kjent med han på Sukker.no det var han som tok kontakt. Møtte hverandre etter ca en måned å det føltes veldig rett for begge to,så vi ble fort ett par Anonymous poster hash: d6e6b...d4a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 sukker.no jeg tok kontakt, møttes etter ca 3 uker og siden har det vært oss. Nå er tulla vår 5 uker <3 Anonymous poster hash: 599a4...3e3
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #6 Skrevet 3. mai 2016 Hvilken side var det? Hvem av dere tok kontakt først? Tok det lang tid før dere møttes? Kjentes der rett ut med en gang dere møttes? Puh, så mange spørsmål 😄 Anonymous poster hash: 19db3...aee Møtte mannen min på sukker Jeg satte opp et gult hjerte fordi jeg synes han så hyggelig ut, og profilene våre matchet ekstremt godt. Visste ikke at han kunne se det gule hjertet (betød visstnok at jeg var interessert), og han tok da kontakt med meg. Vi chattet og snakket i noen uker før vi hadde en date hjemme hos meg. Jeg fikk prøvd ut matlagingskunnskapene hans, samt handyman-skillen. Alt i alt gikk det veldig bra og jeg visste etter første dagen at dette var mannen i mitt liv Vi ble samboere (av praktiske årsaker) etter et halvårs tid, og kjøpte hus sammen etter at vi hadde vært sammen i 1 års tid. Nå har vi vært sammen i 6 år, gift i snart 3 av dem. Har en liten en på vei, og han er en god ekstrafar for barnet mitt. Han gleder seg til felles barn. Lykke til! Anonymous poster hash: 4f857...c69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå