Gå til innhold

Æsj, hva er dette, da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttungen hoster så veldig om natten. Hoster egentlig ikke i det hele tatt på dagtid, men når han har lagt seg.

 

Dessuten, i går sprang han en konkurranse, stafett, og etappen hans var bare noen få hundre meter, men en del av etappen var motbakke. Fortalte meg etterpå at på toppen av bakken fikk han nesten ikke puste. Kom seg litt igjen i utforbakke, men var helt gåen ved veksling. Ble også forbiløpt, uten at det slik sett er noe tegn på noe uvanlig.

 

Men denne natthosten er vond å høre på.

 

Anonymous poster hash: ca79f...561

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asma ?

 

Anonymous poster hash: 5f19b...63e

Skrevet

Kan være astma, eller sesongallergi som gir luftveissutslag? Har han vært syk de siste ukene?

Skrevet

Min datter på 8 fikk refluks medisin og sluttet og hoste på natten.

 

Anonymous poster hash: 32f4b...7d1

Skrevet

Kan være astma, eller sesongallergi som gir luftveissutslag? Har han vært syk de siste ukene?

Nei, ikke vært syk på en stund nå. Frykter astma. Velger da heller allergi ...

 

Anonymous poster hash: ca79f...561

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...