Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Guttungen hoster så veldig om natten. Hoster egentlig ikke i det hele tatt på dagtid, men når han har lagt seg. Dessuten, i går sprang han en konkurranse, stafett, og etappen hans var bare noen få hundre meter, men en del av etappen var motbakke. Fortalte meg etterpå at på toppen av bakken fikk han nesten ikke puste. Kom seg litt igjen i utforbakke, men var helt gåen ved veksling. Ble også forbiløpt, uten at det slik sett er noe tegn på noe uvanlig. Men denne natthosten er vond å høre på. Anonymous poster hash: ca79f...561
Ylva og Mathilde Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Kan være astma, eller sesongallergi som gir luftveissutslag? Har han vært syk de siste ukene?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Min datter på 8 fikk refluks medisin og sluttet og hoste på natten. Anonymous poster hash: 32f4b...7d1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Kan være astma, eller sesongallergi som gir luftveissutslag? Har han vært syk de siste ukene? Nei, ikke vært syk på en stund nå. Frykter astma. Velger da heller allergi ... Anonymous poster hash: ca79f...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå