Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Hvor lenge hadde du vært sammen med mannen da det skjedde? Anonymous poster hash: 29c84...41e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 16 år da jeg innledet et forhold til en annen. Men jeg har alltid vært en flørt da. Og litt småklining har det vært før, fra vi hadde vært sammen et års tid kanskje. Anonymous poster hash: 2fcf5...436
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Én gang, etter 3 års forhold og ett års ekteskap. Min første var 4 måneder gammel, mannen var på båttur hele helgen, jeg hadde barnevakt og drakk for første gang på over ett år. Møtte en flamme fra ungdomstiden, som jeg aldri hadde fått. Skjøv det bakerst i bevisstheten, sa aldri noe, og "glemte" det etterhvert. Kunne aldri gjort det nå! Anonymous poster hash: 8c4f7...bbb
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 15 år, dvs halve livet. Innså at vi ikke hadde klart å bli voksne sammen, var fortsatt ungdommer i hodet og jeg ville ha en ekte mann. Anonymous poster hash: ac323...4e1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 15 år, dvs halve livet. Innså at vi ikke hadde klart å bli voksne sammen, var fortsatt ungdommer i hodet og jeg ville ha en ekte mann. Anonymous poster hash: ac323...4e1 Og da valgte du det voksne alternativet - å være utro...? Som en ekte kvinne? Anonymous poster hash: eced9...f00
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #7 Skrevet 3. mai 2016 16 år da jeg innledet et forhold til en annen. Men jeg har alltid vært en flørt da. Og litt småklining har det vært før, fra vi hadde vært sammen et års tid kanskje. Anonymous poster hash: 2fcf5...436 Vet mannen om det hvis dere fortsatt er sammen? Anonymous poster hash: 29c84...41e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #8 Skrevet 3. mai 2016 Jeg var utro når mannen og jeg hadde vært sammen i 5 år. På denne tiden hadde vi ikke hatt sex på over et år, og jeg fant ut at han hadde vært utro de siste to åra. Jeg gjorde det slutt og flyttet ut to dager senere. Anonymous poster hash: a15d8...92f
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #9 Skrevet 3. mai 2016 6 mnd, jeg fortalte det, han tilga meg, og nå har vi vært sammen i 6 år. Anonymous poster hash: 24ddf...90c
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #10 Skrevet 3. mai 2016 Og da valgte du det voksne alternativet - å være utro...? Som en ekte kvinne? Anonymous poster hash: eced9...f00 Døm i vei, om du føler deg bedre. Etter mye slit og smerte har jeg blitt et mye mer aksepterende menneske og dømmer aldri folk når de gjør feil. Vet at det ligger mye mer bak enn noen kan gjette. For meg var det et desperat rop om hjelp når jeg følte meg fanget i et forhold jeg ikke turte å avslutte pga redsel for det ukjente. Jeg forventer ikke forståelse, men årsakene var der. Anonymous poster hash: ac323...4e1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #11 Skrevet 4. mai 2016 Nå ønsket jeg ordentlige svar fra de som har vært utro, ikke drittslenging. Setter stor pris på flere svar. Gjerne også om hvorvidt du har fortalt eller ikke og om du fortsatt er sammen med mannen eller ikke. Hi Anonymous poster hash: 29c84...41e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #12 Skrevet 4. mai 2016 Nå ønsket jeg ordentlige svar fra de som har vært utro, ikke drittslenging. Setter stor pris på flere svar. Gjerne også om hvorvidt du har fortalt eller ikke og om du fortsatt er sammen med mannen eller ikke. Hi Anonymous poster hash: 29c84...41e Hvorfor det? Vurderer du å være utro og ikke liker at folk synes det er motbydelig? Anonymous poster hash: 59825...8f1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #13 Skrevet 4. mai 2016 PS: jeg selv har ikke vært utro i vårt 22 år lange samliv, men det har vært på nippet ved et par anledninger. Første nesten-glipp var etter 5 år og neste var etter 15 år😳 Anonymous poster hash: 29c84...41e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #14 Skrevet 4. mai 2016 Hvorfor det? Vurderer du å være utro og ikke liker at folk synes det er motbydelig? Anonymous poster hash: 59825...8f1 Jeg synes heller ikke utroskap er greit, men vil gjerne ha ærlige svar. Drittslenging ødelegger for disse svarene😩 Anonymous poster hash: 29c84...41e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #15 Skrevet 4. mai 2016 Jeg synes heller ikke utroskap er greit, men vil gjerne ha ærlige svar. Drittslenging ødelegger for disse svarene Anonymous poster hash: 29c84...41e Men hva vil du ha som svar? At utroskap er vakkert og at alle menn tilgir det, bare kjør i veg? Anonymous poster hash: 59825...8f1
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #16 Skrevet 4. mai 2016 Men hva vil du ha som svar? At utroskap er vakkert og at alle menn tilgir det, bare kjør i veg? Anonymous poster hash: 59825...8f1 Nei, jeg vil ha svar på spørsmålene mine😳 Anonymous poster hash: 29c84...41e
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #17 Skrevet 4. mai 2016 Jeg var utro etter 6 års samliv. Nå er det 2 år siden og dette blir med meg i graven. Vi er fortsatt sammen. Anonymous poster hash: 9d324...c59
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #18 Skrevet 4. mai 2016 Husker ikke. Det er mange år siden. Tror vi hadde vært sammen ca 1,5 år. Var ulykkelig hele veien og ble avvist seksuelt i alle de årene samlivet varte. På det beste hadde vi sex en gang i måneden. Gud vet hvorfor jeg ble... Anonymous poster hash: 39c6a...260
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #19 Skrevet 4. mai 2016 Vi er ikke sammen lenger da. Jeg prøvde å fortelle om utroskapen. Det kom fram at han hadde flørtet med noen andre mot slutten også. Da var det kroken på døra for meg. Jeg kunne nesten ha levd med at han var aseksuell, men ikke med at han brukte det lille han hadde av lyst på en annen (og på porno, som også var et stort problem underveis.) Nei huff. Jeg har fortrengt hele greia. Følte at jeg sultet i hjel i forholdet. Det var elskeren som holdt liv i meg! Anonymous poster hash: 39c6a...260
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #20 Skrevet 4. mai 2016 2 år ca. Vi var unge, og jeg flyttet for å gå på skole. Skjedde bare en gang. Fortalte en delvis sannhet til ham i ettertid. Anonymous poster hash: 8c203...b1b
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #21 Skrevet 4. mai 2016 ca 5 år. Innrømte de for han og har aldri gjort det igjen. Vi hadde to barn, fikk et til, men nå er det slutt mellom oss. Anonymous poster hash: d7784...113
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #22 Skrevet 4. mai 2016 Døm i vei, om du føler deg bedre. Etter mye slit og smerte har jeg blitt et mye mer aksepterende menneske og dømmer aldri folk når de gjør feil. Vet at det ligger mye mer bak enn noen kan gjette. For meg var det et desperat rop om hjelp når jeg følte meg fanget i et forhold jeg ikke turte å avslutte pga redsel for det ukjente. Jeg forventer ikke forståelse, men årsakene var der. Anonymous poster hash: ac323...4e1 Når du svarer så må DU rekne med dritt og KVIFOR må du forsvare deg da ? Anonymous poster hash: 3d799...c54
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #23 Skrevet 4. mai 2016 Når du svarer så må DU rekne med dritt og KVIFOR må du forsvare deg da ? Anonymous poster hash: 3d799...c54 Si meg, var det deg personlig hun var utro mot? Siden du ikke klarer å slippe dette? Anonymous poster hash: 39c6a...260
Anonym bruker Skrevet 4. mai 2016 #24 Skrevet 4. mai 2016 Si meg, var det deg personlig hun var utro mot? Siden du ikke klarer å slippe dette? Anonymous poster hash: 39c6a...260 Det er opptil flere her inne med utroskap på hjernen, de angriper som ville hyener hver gang temaet er opppe. Anonymous poster hash: 44f1d...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå