Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Har fått handleliste fra meg for å handle på vei hjem. Kommenterer surt at vi HaR jo knekkebrød, og at vi HaR jo tubeost og kaviar.. Og jeg hadde bedt om potetgull. "Vi skal ikke ha masse snop liggende i skapet", knurrer han.. Så viser det seg at han har gått amokk i en "halv pris"-kurv og kjøpt vinsyre, sitrongele, 20 pakker med karameller, frokostblanding som er 80% sukker, tørket frukt og diverse annet RÆL vi aldri kommer til å spise.. Gi meg styrke!!!! Han er kreativ og oppfinnsom på å finne noe å bli sur på, hvertfall!! Det skal han ha! Anonymous poster hash: 850ab...ed8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Vinsyre?!?! WTF? Kan visstnok brukes når man lager syltetøy.. Vi lager ikke syltetøy... Anonymous poster hash: 850ab...ed8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Hahaha.. Noen menn altså! Min er kjedelig nr det gjelder handling og liste.. Han kjøper ALDRI noe utenom lista.. I tillegg følger han den helt slavisk.. Jeg skrev opp "salt og pepper potetgull Maarud".. Han kom hjem med Salt, pepper, og en pose med en annen type potetgull, og Maarud potetgull.. (men ikke med salt og pepper..) Vi ler fortsatt av det. Anonymous poster hash: 6b0fc...3d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå