Gå til innhold

Massør i Trondheim, noen å anbefale? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være bursdagsgave til mannen som har absolutt alt. Tenkte dette kunne være litt deilig :)

Anonymous poster hash: 0cb20...04a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Tyrkisk hammam på Flatåsen. Anbefalte det til ei venninne som ville gi gave til mannen sin. Han var meget fornøyd!

Jeg har vært der en gang med samboeren min. Vi hadde lokalene helt for oss selv (veldig tilfeldig) Valgte en hammam behandling som var med badstu, skuminnpakning, skrubb og oljemassasje. Fikk rene badekåper og tøffler og ble ført til relaxavdelingen der vi fikk te, frukt og ansiktsmaske. Det var superdeilig og jeg anbefaler det på det sterkeste!!

Man trenger jo ikke å ta sånn behandling. De tilbyr kun massasje også.

Skrevet

Anbefaler Tyrkisk hammam på Flatåsen. Anbefalte det til ei venninne som ville gi gave til mannen sin. Han var meget fornøyd!

Jeg har vært der en gang med samboeren min. Vi hadde lokalene helt for oss selv (veldig tilfeldig) Valgte en hammam behandling som var med badstu, skuminnpakning, skrubb og oljemassasje. Fikk rene badekåper og tøffler og ble ført til relaxavdelingen der vi fikk te, frukt og ansiktsmaske. Det var superdeilig og jeg anbefaler det på det sterkeste!!

Man trenger jo ikke å ta sånn behandling. De tilbyr kun massasje også.

Alle får vel ha stedet for seg selv der?? Ifølge hun som behandlet meg....

Anonymous poster hash: 1538c...60c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...