Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noen kommer man faktisk aldri over?

Uansett om begge parter går videre så kommer man aldri helt over den personen man var med?

Forde om den personen er en tosk av en annen dimensjon.

Anonymous poster hash: 98fae...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toskene kommer man over bare man får nok avstand fra dem. Viktig å da minne seg selv på alt de har gjort galt, uakseptable holdninger og oppførsel, og ikke bare henge seg opp i de bedre øyeblikkene med dem.

Det er verre med de som ikke er tosker, de kan forbli i hjertet mer eller mindre bestandig.

Men det er likevel fullt mulig å elske noen igjen og ha en fantastisk liv med ny mann selv om man kan være glad i en person man ikke kan være sammen  med.

Anonymous poster hash: 70868...349
Skrevet

De fleste du møter på din vei får en liten plass i hjertet ditt, på godt og vondt. Noen tar mer plass enn andre.

En tosk tror jeg du vil komme over etter hvert, sikkert ikke glemme, men heller ikke savne :)

Anonymous poster hash: a86c9...76c

Skrevet

Ja, det er jo akkurat det med avstand da. Har jo barn sammen så noe kontakt må man jo ha.

Stor tosk til tider med masse problemer og div utfordringer men når ting er bra så er det så veldig bra.

Vi begge har jo funnet nye samboere men ting er til tider vanskelig enda å det irriterer meg. Begynner å lure på om jeg kanskje ikke er helt ferdig da. Huff...

Hi

Anonymous poster hash: 98fae...eb7

Skrevet

Jeg har aldri kommet over eksen, men han var ikke tosk da. Vi ble bare "lei" hverandre og valgte å avslutte forholdet. Har nå fått 2 fine barn med samboer, men han har alltid vært i tankene mine. Traff en felles kompis av meg og eksen på en fest hvor han fortalte at eksen heller ikke har glemt meg og hadde ikke ting vært som det er så hadde han tatt kontakt.

Anonymous poster hash: 4b5b4...801

Skrevet

Kjenner meg igjen. Det kan aldri bli oss og jeg er fornøyd der jeg er, men han kan fremdeles til tider gi meg sommerfugler i magen. Dessverre er det oftest motsatt vei- derfor eks.

Anonymous poster hash: c3f40...1ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...