Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 bevisst gjemmer leker og ting for å slippe å låne bort/dele? Synes det er ganske imponerende på en måte, det er jo smart. Men samtidig ikke så positivt fordi det er sært. Anonymous poster hash: adf0c...acf
førskolelæreren Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Nei det er ikke normalt. Men det er normalt at de er egne og ikke vil dele - men dette lærer de fort. Jeg jobber på en småbarnsavdeling.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Takk for svar! Nei jeg syntes også dette var litt spesielt. Dette barnet er sent ute på alle områder ellers, sen med å gå, snakke osv, men uvanlig rask på akkurat sånne ting som dette. Gjemmer ting, stenger døra på dukkestue og holder igjen, lurer til seg en leke han vil ha som er opptatt ved å late som han er opptatt av noe annet for så å hive seg rundt og ta den når det andre barnet lar seg lure og blir med på leken med den andre tingen. Dette er barnas fetter, jevngamle med vår yngste og det begynner å bli slitsomt å omgås fordi han er sånn hele tiden og foreldrene lar han få lov/overser det. Jeg synes han er veldig sleip til å være så liten og det skremmer meg nesten litt at han er så kjapp til å forstå sånne ting når han er sen med det meste annet. Anonymous poster hash: adf0c...acf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Ingen av mine har gjort det. Når de var på den alderen var de mest opptatt av å vise frem og dele. Anonymous poster hash: eae93...e6c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Takk for svar! Nei jeg syntes også dette var litt spesielt. Dette barnet er sent ute på alle områder ellers, sen med å gå, snakke osv, men uvanlig rask på akkurat sånne ting som dette. Gjemmer ting, stenger døra på dukkestue og holder igjen, lurer til seg en leke han vil ha som er opptatt ved å late som han er opptatt av noe annet for så å hive seg rundt og ta den når det andre barnet lar seg lure og blir med på leken med den andre tingen. Dette er barnas fetter, jevngamle med vår yngste og det begynner å bli slitsomt å omgås fordi han er sånn hele tiden og foreldrene lar han få lov/overser det. Jeg synes han er veldig sleip til å være så liten og det skremmer meg nesten litt at han er så kjapp til å forstå sånne ting når han er sen med det meste annet. Anonymous poster hash: adf0c...acf Han er vel livredd for å gå glipp av noe. Han blir forbigått på mange områder av jevnaldrende, men her har han funnet en taktikk som gir ham en fordel. Anonymous poster hash: 4b55a...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå