Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Synes dette er veldig trist, mamma og pappa som alltid har vært så solide og sterke:-( men jeg støtter dem i avgjørelsen og ønsker at de skal være lykkelige. Men saken er slik at det blir min mor som flytter. Men hun har ingen inntekt:-( syk og på nav (aap) og mest sannsynlig blir hun ufør. Men har hun noe som helst krav på noe? Pappa har veldig bra økonomi og vil hjelpe henne i en startfase. Anonymous poster hash: 9d591...8b9
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Synes dette er veldig trist, mamma og pappa som alltid har vært så solide og sterke:-( men jeg støtter dem i avgjørelsen og ønsker at de skal være lykkelige. Men saken er slik at det blir min mor som flytter. Men hun har ingen inntekt:-( syk og på nav (aap) og mest sannsynlig blir hun ufør. Men har hun noe som helst krav på noe? Pappa har veldig bra økonomi og vil hjelpe henne i en startfase. Anonymous poster hash: 9d591...8b9 Det er vel helst at man må ligge som man reder. Hun har krav på halvparten av verdiene som ble opparbeidet i den tiden de var gift, og med den inntekten hun har opparbeidet seg gjennom arbeid evt forsikringer. I særskilte tilfeller kan man ha krav på ektefellebidrag, men det er ytterst sjelden. Anonymous poster hash: 259c1...55d
Gjest Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Han må løse henne ut om han ikke har særeie da? Og deling av verdier.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Av stønader så kan det hende at hun har krav på bostøtte. Anonymous poster hash: 791e5...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå