Gå til innhold

hvordan løse dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har ei venninne. Venninnen har hatt med en liten høytaler hit (en som kan kobles på tlf o.l)

Saken er nå at datteren vår har lånt bort venninnen sin høytaler til en av nabobarna, og nabobarnet har latt høytaleren ligge ute. Nå er høytaleren ødelagt.

Jeg mener at det var idiotisk av min datter å låne bort noe som ikke var hennes, men at det også da var dumt av nabobarnet å ikke ta vare på noe hun har lånt.

Jeg tenker at min datter og nabobarnet skal spleise på ny høytaler. Eller er jeg sær da.

Bør min datter belte hele alene?

Anonymous poster hash: 73151...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg de koster max 199kr kjøp en ny til din venninnes datter og fortell din datter at slikt gjør hun ikke igjen.

Skrevet

Så klart din datter skal betale dette alene! Hun har lånt bort noe som ikke er hennes engang, det er da hennes ansvar å ordne med ny til venninnen sin.

Anonymous poster hash: 693d6...e2e
Skrevet

Syns at datteren din skal erstatte, det er hun som har lånt bort noe som ikke er hennes.

Anonymous poster hash: 83dba...064

Skrevet

Det er datteren din som har lånt noe videre, da er det hun som må erstatte den overfor sin venninne.

Nabobarnet bør selvfølgelig tilby seg å betale for eller dele for utgiften med din datter. Men det er din datter som har ansvaret for å erstatte det hun hadde ansvar for.

Jeg synes også at din datter bør få følger for dette. Man låner ikke andres ting bort slik hvis eier ikke har godtatt det, da må man ta ansvar for det som blir ødelagt. Hun bør jobbe for å spare inn pengene som du ev. må legge ut.

Anonymous poster hash: e7960...1cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...