klg,2 boys now:) Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Trenger tips.har bare vært på tragiske selv..ikke noe dritt ut opplegg
Kathrine. Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Vore på ei idyllisk strand og skutt med luftpistol på blink. Koselig. Og veldig billig om du får låne luftpistol eller luftgevær. Blink selges til noen 10,- på f.eks. Biltema.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Følger denne! ikke mindre enn 3 stk i år! Anonymous poster hash: faed9...088
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Det kommer jo an på både hva bruden liker og hvilke tilbud som finnes det man bor. Et av de beste jeg har vært i, var vi i klatreparken på Tryvann for så å gå ut og spise, så hjem til en og avsluttet med tur på byen. I et annet lærte vi magedans,det syntes den bruden var gøy, men jeg hadde syntes det var kjedeligere. Har også vært med på scrappingkurs, gokart osv som de fleste har likt. Spa syns jeg sjelden er vellykket fordi det innebærer venting for de fleste. Flere av disse er 10 år++ siden og jeg innser at innholdet nok ikke hadde vært helt det samme i alle hvis de hadde blitt arrangert i dag. Anonymous poster hash: 17a8f...a07
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Trenger tips.har bare vært på tragiske selv..ikke noe dritt ut opplegg I mitt utdrikningslag ble jeg hentet av forloverne mine - fikk bind for øynene og kjørt av gårde. Når jeg kom frem og fikk se var alle venninnene mine der og vi spiste deilig frokost. Så startet dagens aktiviteter: - ølsmakingskurs (jeg liker øl bedre enn vin) - poledancing (det var faktisk utrolig morsomt og alle de andre var med også) - felles middag - ut på byen Til en av mine venninner hadde vi også felles frokost, deretter: -akttegning - innspilling av musikkvideo - felles middag - under middagen hadde vi en lek der forlover hadde stilt brudgom en del spørsmål og bruden skulle svare det hun trodde brudgom hadde svart. Det var faktisk veldig morsomt - spørsmålene var ganske brede - første kyss, første date, hva brudens største uvane var, hva brudgom liker best på brudens kropp osv osv osv. Ingen av utdrikningslagene har vært tacky og hverken min venninne eller jeg følte at det var et "utdritningslag" Anonymous poster hash: 22cc0...70e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 Ja! En vennines utdrikningslag foregikk på en gammel treskute i skjærgården, med reker og musserende vin. Utrolig heldige med været. Hadde en fantastisk dag med bading, soling, latter, mimring og prat. Anonymous poster hash: 7ba9c...835
klg,2 boys now:) Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #8 Skrevet 2. mai 2016 Ser ut som det som går igjen som vellykket er samhold og ikke det som kostet så mye..
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #9 Skrevet 2. mai 2016 Lag et intervju med den kommende brudgommen der du stiller ham masse morsomme spørsmål om bruden. Så spiller du av for den kommende bruden, men setter på pause like før svaret hans kommer slik at hun må gjette hva han har svart. Deretter blir hans svar spilt av. Dette ble det mye moro ut av på det ene utdrikningslaget jeg var på! Ellers har det vært suksess med både burleskdans og magedans. Helst noen aktiviteter som alle i utdrikningslaget kan delta på samtidig! Anonymous poster hash: 4ed24...8af
klg,2 boys now:) Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2016 Hm dette er så vanskelig.hun er ikke noe danser så alt sånn type dansekurs vil hun hate. Dette er vanskelig
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #11 Skrevet 2. mai 2016 Har vært med på å lage skreddersydd opplegg for en jeg var forlover til. Det er ikke mulig å komme med ideer som passer henne, men tenk over noe av det som karakteriserer det som gjelder den personen. Utfordre uten å drite ut. Gjør litt ablegøyer ut av det og ha en fest i hagen etterpå. Da blir det ikke svindyrt, men veldig hyggelig! Anonymous poster hash: f08e5...f06
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #12 Skrevet 2. mai 2016 Med en venninne av meg dro vi på fekting. Veldig gøy! Ellers grilling og kos! Anonymous poster hash: 452fd...c64
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #13 Skrevet 2. mai 2016 Jeg har kun vært i kjekke utdrikningslag. Men de har dog vært noe kostbare, stort sett. En ting som var helt supert, var da forloveren fikk leid en minibuss som mannen hennes kjørte. Da var vi sammen hele dagen, og ingen fór til og fra. Jeg har vært med på: Hyttetur en hel helg Teambuilding (div oppgaver i lag) Leirdueskyting Barakademiet Hundespannkjøring med huskey Musikkstudio og sanginspilling Helikopter- og småflytur (kun for bruden +1) Kjørt brannbiler på rullebanen på flyplass Bryting i sumodrakter Paintball Allsang med en "kjendis" på hyttetur Osv osv. Mye kjekt, som sagt. Og mye god mat. Tapas er ofte en slager Anonymous poster hash: 94ee7...32b
klg,2 boys now:) Skrevet 2. mai 2016 Forfatter #14 Skrevet 2. mai 2016 Tusen takk for mange tips kom gjerne med flere
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #15 Skrevet 2. mai 2016 Jeg ble hentet på motorsykkel. Så var jeg på spa. Når jeg var ferdig der var de andre damer og det ble piknik i en park. Deretter en rebus i byen før bowling. Ble avsluttet med grilling og vin hjemme hos forloveren min. For meg var dette helt perfekt. Anonymous poster hash: f079d...16a
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #16 Skrevet 2. mai 2016 Ja! En vennines utdrikningslag foregikk på en gammel treskute i skjærgården, med reker og musserende vin. Utrolig heldige med været. Hadde en fantastisk dag med bading, soling, latter, mimring og prat. Anonymous poster hash: 7ba9c...835 For en fantastisk idé! Så lenge været holder seg: perfekt! Anonymous poster hash: 836f7...d11
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #17 Skrevet 2. mai 2016 På mitt utdrikningslag ble jeg overrasket hjemme, hvor venninnene mine kom med en del flasker sprudlevin. Fikk så en liste med ting jeg skulle pakke. Fikk så bind foran øynene, ble plassert i en bil og tatt med på poledancingkurs, noe som var helt suuuupert. Så dro vi ut på en finere restaurant og spiste lunsj. Etter det fikk jeg igjen bind foran øynene, endte opp på paintball. Aldri spilt det før, men det var kjempemoro. Etter det ble det bind foran øynene igjen. Endte opp på en hytte hvor vi koste oss resten av dagen. Anonymous poster hash: 0a867...ee8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #18 Skrevet 2. mai 2016 Har ikke vært på noen tragiske, og alle har vært over natta eller en hel helg. Klatrepark, skattejakt,karaoke, lagkonkurranser, pakkelek, rebusløp, prisutdeling. Ikke noe annet enn "snill utdriting" og alt har vært tilpasset brudens personlighet. Anonymous poster hash: ae241...80a
the amazing spidermamma Skrevet 2. mai 2016 #19 Skrevet 2. mai 2016 Har vært på magedansekurs, tegnekurs, porselensmaling (glazed & amused) laget mat sammen med en kokk som viste oss hvordan vi skulle gjøre, piknik... Aldri vært på sånt pinlig utdrikningslag, heldigvis.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #20 Skrevet 2. mai 2016 Bildeshow på stort lerret med bruden og alle venninnene opp igjennom åra synes jeg har vært koselig. Anonymous poster hash: fb03f...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå