Gå til innhold

Humørsvingninger og usikkerhet. Hjelp!


BT85

Anbefalte innlegg

Så var humørsvingningene på plass hos meg og denne gangen. Forrige gang var jeg bare fysisk dårlig og litt utmattet, men gledet meg samtidig over å være gravid, frem til sa. kom brått 10+5. Nå sniker kvalmen seg mer og mer på, halsen er skikkelig sår og vond, våknet inatt til at nesa var full av neseblod, har hodepine og føler meg generelt veldig sliten og nedsyltet. Samtidig klarer jeg ikke å glede meg noe over å være gravid denne gangen, fordi jeg er redd for å få sa igjen. Er bare 4+4. Resultatet av dette er mye bekymringer, kort lunte, irritabel, og smådeppa når jeg får tid til å tenke og kjenne etter.

Hadde det bare fantes en vidunderpille mot dette tullet!

Andre som har det/har hatt det slik? Noen som har en strålende ide om hva som kan hjelpe på humøret og bekymringene? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva som hjelper. Men har det likedan. Er sikker på at det er lutinusen som gjør at jeg ikke blør. For det KAN bare ikke gå bra. Jeg tror ikke på noe før tidlig ul om 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ frustrerende. Ikke hjelper det med 20 positive tester heller, haha :-)

Kjedelig at du og har det slik, men på en måte godt å vite at det finnes flere. Er ikke lett å tenke positivt når ting føles usikkert og formen i tillegg bare går nedover! Jeg skal til lege for å få henvisning til tidlig ultralyd om 14 dager. Er godt å ha en jobb så en må tenke på litt annet iblant også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...