Gå til innhold

Dere gravide som er litt kvalme hele tiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere dagene til å gå rundt?? Selv om jeg bare er uvel og småkvalm og sjelden kaster opp går det ut over min livskvalitet!! Jeg klarer ikke være positiv. Jeg er irritabel, sliten, orker ikke leke med barnet Osv. Gleder meg til å sovne på kvelden og gruer meg til å stå opp 😞

Anonymous poster hash: 70599...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør minst mulig. Spiser når det går. Og håper at dagen hvor det tar slutt kommer snart.

Er i uke 11 nå, og livet er heldigvis lysere igjen! ☀️

Anonymous poster hash: d4234...8cf

Skrevet

Gjør minst mulig. Spiser når det går. Og håper at dagen hvor det tar slutt kommer snart.

Er i uke 11 nå, og livet er heldigvis lysere igjen! ☀️

Anonymous poster hash: d4234...8cf

Jeg er i uke 24... Er så lei. Vært slik siden uke 7...

Anonymous poster hash: 70599...826

Skrevet

Jeg var sånn i begge mine svangerskap til og med uke 25 og uke 26, men kastet opp en del itillegg. Økningen ble å sove når jeg kunne å spise lite ofte. Delte epler i biter å la det i kjøleskapet slik at jeg kunne spise en bit innimellom. Spiste mye kjeks, brukte kalde kluter på magen for å roe kvalmen og senket kravene til meg selv betraktelig. Mannen måtte ta mesteparten av ansvaret da han var hjemme.Jeg var mye ute med eldste da frisk luft hjalp på kvalmen så lekeplasser hvor jeg kunne se på at han lekte var flittig i bruk😁 God bedring!

Anonymous poster hash: d1bf4...eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...