Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Har en rar smerte/følelse på venstre side helt nederst i magen. Kjenner det spesielt godt når jeg setter meg ned og reiser meg opp..tenkte først at jeg kanskje var forstoppet, men det er vel rart siden jeg har vært gjevnlig på toalettet 1-2 ganger om dagen så lenge jeg kan huske, og har ikke noe spesielt med luft.. Har prøvd å kjenne fra utsiden av magen, kjenner hvor det er ømt, men det er ingen kuler eller noe annet der. Ikke feber, ikke gravid (helt garantert, hadde utbrenning av slimhinnene i livmora for tre mnd siden OG går på p-piller som jeg er ekstremt nøye med, har fra før også vanskelig for å bli gravid). Noen forslag? Skal til legen neste uke for noe annet, så kan nevne det da om det ikke er borte. Anonymous poster hash: 98993...a39
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Har en rar smerte/følelse på venstre side helt nederst i magen. Kjenner det spesielt godt når jeg setter meg ned og reiser meg opp..tenkte først at jeg kanskje var forstoppet, men det er vel rart siden jeg har vært gjevnlig på toalettet 1-2 ganger om dagen så lenge jeg kan huske, og har ikke noe spesielt med luft.. Har prøvd å kjenne fra utsiden av magen, kjenner hvor det er ømt, men det er ingen kuler eller noe annet der. Ikke feber, ikke gravid (helt garantert, hadde utbrenning av slimhinnene i livmora for tre mnd siden OG går på p-piller som jeg er ekstremt nøye med, har fra før også vanskelig for å bli gravid). Noen forslag? Skal til legen neste uke for noe annet, så kan nevne det da om det ikke er borte. Anonymous poster hash: 98993...a39 Eggløsning? Anonymous poster hash: 040e8...7f6
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Takk for forslag Har man det når man går på p-piller? Har vært sånn siden morgenen i går.. Husker ikke sist jeg kjente noe til eggløsning, så jeg husker ikke hvordan det føles Anonymous poster hash: 98993...a39
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Nå har jeg fått feber.. Kan det ha sammenheng? Og jeg kan vel vente med å ringe lege til i morgen evnt? Anonymous poster hash: 98993...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå