Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Sitter med brekt fot og føler på det når jeg må få skyss til butikkem hver uke for å handle. Mannen jobber på sjøen og er da mye borte. Fungerer dette greit? Anonymous poster hash: 31b4f...0ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Jeg syns kolonial.no virker mer oversiktlig, men kommer det noe ekstra å betale enn hva varene kostet og frakten på noen og 60-70 kr. Hvis jeg ikke tok helt feil på marked.no så stod det at prisen var varene + 15% av totalsummen+frakt. Da blir det jo plutselig litt dyrt igjen Anonymous poster hash: 31b4f...0ff
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Vi bruker marked.no. Veldig fornøyd Prisen på varene ligger rundt REMA 1000 / kiwi sine priser. Ellers koster det fra 39 til 99 kr for levering, etter klokkeslett. Man kan også levere panteflasker så får man det trukket fra på neste regning. Anonymous poster hash: a050f...7eb
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Kolonial.no har levert innen avtalt og gode varer. Alltid god holdbarhet og frisk og fin frukt og grønt. Anonymous poster hash: b35bd...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå