Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Jeg ble slått av en dame som satt ved siden av meg, hun krøllet avisen sin å slå meg i hodet med den. Dette gjorde hun fordi hun trodde jeg ikke hadde slått av tlf min. Noe jeg hadde gjort, men man kan spille på tlf tross alt den er på flymodus. Flyet hadde ikke tatt av enda de drev å lasta inn bagasjen. Snudde meg bare å sa ellers har du det bra? Hun snudde seg bare vekk. Spurte flyvertinne om jeg kunne få ett annet sette, uten probelm. Mange rare folk på flyet gitt Anonymous poster hash: 00925...ac8
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 Jeg prompa, Anonymous poster hash: e4b9a...b3d
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Jeg prompa, Anonymous poster hash: e4b9a...b3d Jeg satt like ved noen som gjorde det hele turen, i flere timer. Det luktet råtten fyllemage, og det bare kom og kom og kom. Til slutt skrek sønnen min på seks år ut: "Det stinker her! Slutt å prompe!" Anonymous poster hash: b3d35...ce1
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Det mest pinlige jeg har opplevd var da en mann fikk et illebefinnende. Han trengte å legge seg ned og flyet var helt fullt, så de ba om at alle skulle gå å sette seg så han fikk plass i midtgangen til å gå bak og legge seg der. Likevel så vart det mange voksne folk som ikke gadd å sette seg, så han stakkars mannen måtte gå forbi dem for å få lagt seg ned. Utrolig pinlig at ikke folk kan ta hensyn til andre og bare tenke på seg selv. Anonymous poster hash: 9f149...cba
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #5 Skrevet 2. mai 2016 Jeg synes det var helt forferdelig å reise hjem fra Syden med salmonella. Heldigvis fikk jeg ordnet et sete nærmest toalettet og de stengte toalettet for alle andre enn meg. Anonymous poster hash: 527bf...d2c
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #6 Skrevet 2. mai 2016 Hmm - var i asia. De to godt voksne asiatiske (tror det vare koreanere) damene i setene bak oss dro min lyshårede 5-åring i håret. Jeg oppdaget det ikke med en gang, for hun hadde vindussetet og jeg trodde bare hun så ut av vinduet... Hun prøvde fortvilet å få dem til å ta på bamsen sin i stedet for å dra henne i håret. Jeg ble rimelig forbannet kan du si. Anonymous poster hash: 39595...149
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #7 Skrevet 2. mai 2016 Hmm - var i asia. De to godt voksne asiatiske (tror det vare koreanere) damene i setene bak oss dro min lyshårede 5-åring i håret. Jeg oppdaget det ikke med en gang, for hun hadde vindussetet og jeg trodde bare hun så ut av vinduet... Hun prøvde fortvilet å få dem til å ta på bamsen sin i stedet for å dra henne i håret. Jeg ble rimelig forbannet kan du si. Anonymous poster hash: 39595...149 Hva sa de når du ble forbannet da? Anonymous poster hash: 30cad...ac6
Himmel og hav Skrevet 2. mai 2016 #8 Skrevet 2. mai 2016 Det pinligste jeg har vært med på er foreldre som slipper ungene ut i midtgangen i fri dressur og ignorerer beskjeder fra kabinpersonalet. Sist jeg fløy hjem fra London så var det en guttetass på 5-6 år som begynte å løpe i midtgangen før setebelteskiltet var slukket. Foreldrene, som satt rett overfor meg, satt med nesa i hver sin bok. Guttungen dultet til albuene til de som satt ytterst for han ville løpe med hendene på armlenene. Kabinpersonalet fulgte han tilbake til plassen sikkert 7-8 ganger i løpet av turen, ba foreldrene om å holde han i setet fordi de skulle gå med traller i midtgangen, men så fort de snudde ryggen til så smatt han i vei igjen. Hørte ikke at foreldrene snakket til han en eneste gang under turen eller gjorde et eneste forsøk på å underholde han eller holde han i setet. Det var sånn at jeg ble flau på foreldrenes vegne!
unforgettable Skrevet 2. mai 2016 #9 Skrevet 2. mai 2016 Jeg ble slått av en dame som satt ved siden av meg, hun krøllet avisen sin å slå meg i hodet med den. Dette gjorde hun fordi hun trodde jeg ikke hadde slått av tlf min. Noe jeg hadde gjort, men man kan spille på tlf tross alt den er på flymodus. Flyet hadde ikke tatt av enda de drev å lasta inn bagasjen. Snudde meg bare å sa ellers har du det bra? Hun snudde seg bare vekk. Spurte flyvertinne om jeg kunne få ett annet sette, uten probelm. Mange rare folk på flyet gitt Anonymous poster hash: 00925...ac8 😂😂Folk er rare altså..
the amazing spidermamma Skrevet 2. mai 2016 #10 Skrevet 2. mai 2016 Kanskje da rødvinsglasset mitt fikk et fint dryss av størknet snørr fra nesen til treåringen som sto i setet foran og tittet på oss? Brrr. Men jeg sa ingenting. Drakk ikke mer rødvin.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #11 Skrevet 2. mai 2016 Var på tur med hele svigerfamilien. Plutselig kjenner vi en forferdelig lukt, tydeligvis noen som hadde sluppet en. Ser svigerfar rynker på nesen og stirrer på den digre mannen i nabosetet, viste tydelig sin avsky mot det denne mannen hadde gjort. Kom fram i etterkant at det var svigerfar selv som hadde sluppet den seige fjerten.... Anonymous poster hash: 4a8da...6bf
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #12 Skrevet 2. mai 2016 Reiste hjem fra SAN Francisco med Klm en gang og hadde en lang fyr bak meg. Han dro i setet mitt hver gang gan reiste seg og det var ofte. Og han sparket i setet hele tiden. Sover sjelden på fly, men fikk dn liten blund, og har antakelig strukket meg litt, for plutselig slo han til setet mitt av all kraft. Jeg fløy framover og fikk skikkelig vondt i nakken. Mannen min ble rasende og lurte på hva som var problemet. Kabinpersonalet kom og skulle ordne opp. Mannen bare mumlet noe på nederlandsk. Tenker man må bestille spesiell plass dersom man er så lang at vanlig plass er for trang. Anonymous poster hash: 2b7b7...300
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #13 Skrevet 2. mai 2016 Jeg fløy en gang en fire timers flytur med den bare foten til dama bak på armlenet mitt. Hun bare strakk ut beina hun og la seg til... Og som rolig 11åring turde jeg ikke å si noe. Selv om det fristet å stikke henne med gaffelen... Den mest minnerike flyturen var da vi reiste hjem fra klassetur. Vi var 8 stk med salmonella fordelt på to flydoer. Når jeg var ferdig på do, så krøp jeg bare til bakerst i køen igjen, og ventet til det ble min tur igjen. Turen fra New York til Oslo er temmelig lang da altså! Anonymous poster hash: 49db2...1d4
Magia Skrevet 2. mai 2016 #14 Skrevet 2. mai 2016 Jeg satt mellom brødrene mine på flyet (de var sikkert 14 og 16 den gangen, og jeg 12), og de begynte å krangle. Til slutt ble det så oppheta at de begynte å slåss - strakk seg over meg for å klabbe til hverandre. De var helt røde i ansiktet og svette da personalet på flyet måtte be de om å holde opp. Jeg ville bare forsvinne ned i et svart hull, husker jeg...
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #15 Skrevet 2. mai 2016 Fløy til USA med en venninne, vi var 17-18 år. Foran oss satt det en skikkelig sleazebag som lot som om han "sov" med armen mellom setene foran oss (altså han "sov" i verdens minst behagelige stilling med armen bak seg mellom setene) mens han befølte min venninne på innsiden av låret. At det er mulig!!! Anonymous poster hash: 40553...755
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #16 Skrevet 3. mai 2016 Fløy fra Jordan til Frankfurt på red eye. Sitter og prøver å sove med armen min på armlenet (satt ved vinduet), da fyren bak meg får en real hostekule. Plutselig lander det noe på armen min med et splætt. 😖😖😖 tørka det av med genseren min, som jeg senere la igjen på flyet. Fyttikatta. Anonymous poster hash: bee19...284
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #17 Skrevet 3. mai 2016 Skulle fly fra Thailand til Norge. Idet vi stod i kø for å finne plassene våre fikk passasjeren som skulle sitte forran meg akutt diaré......i buksa........ Stakkars.........🙈😂 Han kom seg bak på doen tilslutt, men før flyet skulle lette hadde minst fire flyvertinner etterlyst han. Og reisefølget måtte forklare at han var på toalettet gang på gang... Anonymous poster hash: 486fd...166
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #18 Skrevet 3. mai 2016 Sist jeg fløy satt jeg ved siden av en hyggelig forretningsmann i en flott dress. Jeg greide ikke å holde meg våken og dubbet etterhvert av. Våknet under landing og hadde bikket over og sovet og slevet på skuldra til denne flotte mannen 😳 Han tok det hele med knusende ro. Traff han igjen på vei ut av flyplassen.. Med en våt flekk på skuldra 😳 For noen år siden ble jeg sittende i midtsetet, og ytterst satt en lubben og smågrinete fyr. Vi fløy fra Tenerife til Sverige, og det er jo et stykke å fly. Etterhvert sovnet han, og jeg var utrolig tissetrengt. Bestemte meg for å klatre over han mens han sov, men skled da jeg skulle sette høyre fot i gulvet. Der våknet han!! Med meg sittende skrevs over han! 😱 Alle rundt oss lo, bortsett fra meg! Kan le av det nå da 😂 Anonymous poster hash: af167...99c
skinnfilla Skrevet 3. mai 2016 #19 Skrevet 3. mai 2016 Jeg hadde en meget lang og stille tur til Tyrkia, etter jeg veltet en boks brus i skrittet til han som satt ved siden av meg... Heller ikke moro med en manns bare tær fram på mitt armlene. Hårete tær og lange negler😖 Fikk flyvertinna til å gi beskjed , og ha ble skikkelig fornærmet og klaget på dårlig benplass ...
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #20 Skrevet 3. mai 2016 Vi tok fly og det var en ung mor med hvite bukser. Hadde med seg en baby på armen. Da vi gikk av flyet og stod i passkontroll, hylte babyen og mor hadde nok fått mensen. Var mye blod nedover de hvite buksene. Anonymous poster hash: 1f7c1...8f8
Gjest Antarctica Skrevet 3. mai 2016 #21 Skrevet 3. mai 2016 Denne tråden var så fæl at jeg stadig fortsetter å kikke innom, klarer ikke å la den ligge... Selv om jeg spyr litt i munnen min hver gang!
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #22 Skrevet 3. mai 2016 Sist jeg fløy satt jeg ved siden av en hyggelig forretningsmann i en flott dress. Jeg greide ikke å holde meg våken og dubbet etterhvert av. Våknet under landing og hadde bikket over og sovet og slevet på skuldra til denne flotte mannen 😳 Han tok det hele med knusende ro. Traff han igjen på vei ut av flyplassen.. Med en våt flekk på skuldra 😳 For noen år siden ble jeg sittende i midtsetet, og ytterst satt en lubben og smågrinete fyr. Vi fløy fra Tenerife til Sverige, og det er jo et stykke å fly. Etterhvert sovnet han, og jeg var utrolig tissetrengt. Bestemte meg for å klatre over han mens han sov, men skled da jeg skulle sette høyre fot i gulvet. Der våknet han!! Med meg sittende skrevs over han! 😱 Alle rundt oss lo, bortsett fra meg! Kan le av det nå da 😂 Anonymous poster hash: af167...99c 😂😂😂 haha Anonymous poster hash: 37d9c...8eb
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #23 Skrevet 3. mai 2016 På vei til Tyrkia i fjor hadde vi omsider kommet til et punkt hvor våre egne barn satt rolig og ikke laget lyd (blitt store altså) og jeg skule nyte det å lese i en bok. Jeg hadde knapt fått fram boken da det begynte å rykke i setet mitt. Etter flere rykk snur jeg mer og ser en unge på 3-4 år som sittet og sparker i setet. Faren sitter og ser stivt ut vinduet. Jeg ser på barnet som stopper å sparke. Snur meg, og det fortsetter. Jeg snur meg igjen og ungen stopper ikke så jeg kremter og fren ser til slutt opp. Jeg forklarer problemet og han ser litt oppgitt ut, men prøver å få ungen til å slutte. Slik gikk det en times tid. Da måtte jeg på toalettet og ene barnet mitt tok mi plass fordi han ville sitte med broren litt. Da jeg kommer tilbake reiser sønnen min seg opp og sier veldig høyt og tydelig til meg: "Herregud mamma, hvordan orker du å sitte her?! Den der lille ungen sparker jo i setet hele tiden og faren gidder ikke å gjøre noe med det selv om jeg har gitt beskjed flere ganger. Hadde det vært oss hadde vi måttet slutte med en gang. Jeeze, noen har bare ikke litt kontroll på ungene sine en gang!". Hele kommentaren ble åpenbart overhørt av sånn ca halve flyet og utløste en god del latter. Jeg måtte ha en lavmælt samtale med gutten min om å tenke litt før han snakker og det lille barnet sluttet å sparke i setet mitt, så alt endte jo godt. Anonymous poster hash: 9ef81...666
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #24 Skrevet 3. mai 2016 En japaner som fikk utdelt en sånn liten pakke med lefse, og trodde det var vaskeserviett , ble ikke så ren på henda 😂 Anonymous poster hash: cc170...3f5
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2016 #25 Skrevet 3. mai 2016 Skulle til Paris og mellomlandet i Frankfurt. Sto i kø for å komme inn i det nye flyet, da paret foran begynte å prate om alt de skulle gjøre når de kom til hotellrommet i Paris. Innebar kamera div stillinger og med og uten undertøy. Det de ikke tenkte på var vel at omtrent alle som skulle på flyet i Frankfurt kom fra flyet fra Norge, så alle fikk med seg hva deres planer var. To flaue som gikk ombord i flyet når de innså dette. Jeg, mannen og de fleste rundt oss lo godt. Tok forresten fly tilbake med det samme paret, men da var de stille😂😂😂😂 Anonymous poster hash: a543f...6ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå