Gå til innhold

Hvordan er dere etter en orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir fullstendig utladet , liker ikke å bli tatt på, i alle fall ikke på de erogene sonene, gjør rett og slett vondt. Som regel klarer jeg å holde meg, så vi kommer samtidig, men noen ganger klarer jeg ikke å kontrollere det og kommer først. Da må vi rett og slett avbryte, ta en pause og så suger jeg han til han kommer. Hører om damer som kommer og kommer og lurer på hvordan de får det til. ...

Anonymous poster hash: 2d123...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir litt som deg, men ikke så ille. Jeg kan fint fortsette å bli penetrert slik at han også kommer og da er det også ofte eksra godt, men je takler ikke å bli tatt på klitoris og brystene, de er hyperfølsomme da. Som du skriver, det gjør nesten vondt.

Anonymous poster hash: c593f...380
Skrevet

Jeg kan komme flere ganger.Må vente et par minutter hvis han skal ta direkte på klitoris.Litt øm da.Hvis jeg holder på selv kan jeg få ubegrenset med orgasmer.

Anonymous poster hash: f511d...20e

Skrevet

Jeg blir litt som deg, men ikke så ille. Jeg kan fint fortsette å bli penetrert slik at han også kommer og da er det også ofte eksra godt, men je takler ikke å bli tatt på klitoris og brystene, de er hyperfølsomme da. Som du skriver, det gjør nesten vondt.

Anonymous poster hash: c593f...380

Samme her. jeg kommer alltid av at han slikker meg først (ja, han gjør det hver gang). noen ganger må jeg ha en pause et par minutter men det går fint an å bli penetrert etterp. noen ganger kan jeg komme igjen (g-punkt) for det er ekstra godt å bli penetrert etter kitorisorgasme

Anonymous poster hash: 9aecc...227

Skrevet

For min del kan jeg fortsette uten pause, og kan få flere, tette orgasmer. Når vi er ferdig elsker jeg å kose og bli strøket og tatt på. Så vi er forskjellige :) Mannen er helt lik meg, han kan også fortsette uten pause ;) Ikke hver gang, men ofte :) Og han elsker å kose etterpå (eller sovne😂), så jeg er heldig som har funnet en som passer perfekt til meg❤

Anonymous poster hash: c66ff...6c7

Skrevet

Begynner å gråte hysterisk, hiver etter pusten og tåler ikke å bli tatt på erogene soner. Han holder rundt meg og stryker over ryggen på meg til jeg kommet meg litt. Så får han "bruke meg" slik han ønsker. Synes det er veldig deilig å bli penetrert etterpå men ikke ta på meg. Etterpå vil jeg ligge alene men nærme og slappe av.

Skrevet

Begynner å gråte hysterisk, hiver etter pusten og tåler ikke å bli tatt på erogene soner. Han holder rundt meg og stryker over ryggen på meg til jeg kommet meg litt. Så får han "bruke meg" slik han ønsker. Synes det er veldig deilig å bli penetrert etterpå men ikke ta på meg. Etterpå vil jeg ligge alene men nærme og slappe av.

Gråte hysterisk? 😳

Anonymous poster hash: f1c44...d92

Skrevet

Vanlig.

Anonymous poster hash: 3652e...e38

Skrevet

Hahaha! Å hærregud!! Hahahaha!!!!!!

Anonymous poster hash: ce840...2e7

Skrevet

Jeg kan også begynne å grine etter en orgasme hvis den er spesielt heftig. Tror ikke det er så unormalt.

Hi

Skrevet

Oj.....😲

Jeg blir veldig kosete😊 Han slikker meg ofte til en orgasme først, så kryper han oppå meg og penetrerer meg. Første orgasmen hans havner gjerne i munnnen min, slik at han kan slikke meg en gang til😉 Vi kan begge holde på til vi ikke orker mer. Han er stiv nærmest med én gang etter orgasme😆

Anonymous poster hash: e4f54...c69

Skrevet

Jeg gråter også etter orgasme. Nesten uten unntak. Det trenger ikke være spesielt heftig heller, jeg er bare utladet. Noen ganger får det motsatt fortegn og da begynner jeg å le helt uhemma.

Anonymous poster hash: e3407...758

Skrevet

For min del kan jeg fortsette uten pause, og kan få flere, tette orgasmer. Når vi er ferdig elsker jeg å kose og bli strøket og tatt på. Så vi er forskjellige :) Mannen er helt lik meg, han kan også fortsette uten pause ;) Ikke hver gang, men ofte :) Og han elsker å kose etterpå (eller sovne), så jeg er heldig som har funnet en som passer perfekt til meg❤

Anonymous poster hash: c66ff...6c7

Slik er jeg også. Må bare finne meg en ny mann etter å ha vært singel et par år. Må ha en mann som er ganske lik meg på det seksuelle også.

Anonymous poster hash: d077c...7f7

Skrevet

Jeg kan også begynne å grine etter en orgasme hvis den er spesielt heftig. Tror ikke det er så unormalt.

Hi

Det er uvanlig, men jeg har hørt det skje med venner som har det hardt for tiden, sørger eller annet. Orgasmen forløser på en måte de vonde følelsene.

Anonymous poster hash: cdbc8...bd0

Skrevet

Det er uvanlig, men jeg har hørt det skje med venner som har det hardt for tiden, sørger eller annet. Orgasmen forløser på en måte de vonde følelsene.

Anonymous poster hash: cdbc8...bd0

Du vet da ikke om det er uvanlig. I denne tråden ser det faktisk ut som det er et flertall som gråter.

Og jeg gjør det uten at det har noe med livet for øvrig å gjøre. Det er hormonelt betinga, ikke psykisk. Jeg er ikke mer lykkelig de gangene jeg får latterkick i stedet.

Anonymous poster hash: e3407...758

Skrevet

Veldig sensitiv.

Så det aller beste for meg er å komme først, da føles resten av sexen ut som en eneste lang orgasme :)

Anonymous poster hash: fae04...cc7

Skrevet

jeg blir glad og trøtt :) tror det er helt vanlig :)

Skrevet

Lykkelig ;) Kan godt fortsette med sex, men klitoris er veldig følsom. Ligge tett inntil etterpå er et must for meg.

Anonymous poster hash: 666b7...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...