Gå til innhold

Er det vanlig at menn er sterilisert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en mann på Tinder og vi havna fort i seng. Vi er begge i begynnelsen av 40-årene.. Han spurte om å få komme i meg, og jeg var i en sikker periode så jeg tenkte at det gikk bra. Men jeg lurer på om han er sterilisert så at han er bombesikker på at pulinga ikke fører til graviditet? Eller er menn flest slik? Hva med kjønnsykdommer?

Ok, er vel ikke noe bedre selv siden jeg gikk med på å ikke bruke kondom... 😂 Men som dame har jeg jo mer kontroll på prevensjon mtp graviditet...

Hilsen novise på sexfronten

Anonymous poster hash: c3613...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var nok ikke sterilisert om han ikke sa han var det. Og ikke alle menn er det. Når ham spurte om han kunne komme i deg betyde detnok at han lurte på om du brukte prevensjon. Har opplevd det selv og tolket det sånn.

Må innrømme at jeg og har brukt sikre perioder, og nei det er verken sikkert eller beskytter mot kjønnssykdommer. Her har det heldighvis gått bra.

Anonymous poster hash: 5667d...d38

Skrevet

Jeg begriper virkelig ikke at to godt voksne mennesker kan være så ansvarsløse. Dere har sex uten kondom? Du lar ham komme i deg fordi du var i en sikker periode - en prevensjonsmetode som er høyst usikker - uten å vite om han er sterilisert? 

Med mindre han er sterilisert, er han en idiot. Og det er du også, i akkurat dette henseendet. Hva om du blir gravid? Hva om du får klamydia? Gonore? Kjønnsvorter? Herpes? Hiv? 

Jeg har nylig holdt et foredrag for russen om sikker sex. Og så leser jeg at folk som er mer enn dobbelt så gamle oppfører seg så tullete? Nå ble jeg faktisk ganske rystet. Så tankeløs og uansvarlig er det ikke lov til å være!

Anonymous poster hash: d9e5b...019
Skrevet

Sterilisert eller ikke, det har ingen betydning for om en pådrar seg ekle kjønnssykdommer.

Anonymous poster hash: 3007b...93f

Skrevet

Sikkert ikke den første dåsa han derre fyrn duppa duppen i uten kondom.....

Å bli gravid ville ikke vært min største bekymring...men tenk på alle kjønnsykdommene!

Anonymous poster hash: 2d7b4...363

Skrevet

Nei, det er nok ikke det vanligste. De menn jeg kjenner som er sterilisert er menn i ekteskap. De er begge enig om at de ikke skal ha flere barn, da er det lettest å sterilisere mannen.

Men, du må seff teste deg for alle sykdommer. Og likevel kan du ha fått herpes og smitte alle andre menn du ligger med uten kondom, uten å vite det. Gratulerer.

Anonymous poster hash: 02f10...3b1

Skrevet

Hadde jeg pult fremmede så hadde jeg tenkt tanken (sikkerheiten)

Anonymous poster hash: 818da...487
Skrevet

Møtte en mann på Tinder og vi havna fort i seng. Vi er begge i begynnelsen av 40-årene.. Han spurte om å få komme i meg, og jeg var i en sikker periode så jeg tenkte at det gikk bra. Men jeg lurer på om han er sterilisert så at han er bombesikker på at pulinga ikke fører til graviditet? Eller er menn flest slik? Hva med kjønnsykdommer?

Ok, er vel ikke noe bedre selv siden jeg gikk med på å ikke bruke kondom... 😂 Men som dame har jeg jo mer kontroll på prevensjon mtp graviditet...

Hilsen novise på sexfronten

Anonymous poster hash: c3613...185

Det finnes ingen sikre perioder har jeg lært og erfart. Skjønner ikke at to voksne mennesker som har et ons tar sjanse på det. Helt utrolig pinlig og uansvarlig

Anonymous poster hash: a3546...e69

Skrevet

Det finnes ingen sikre perioder har jeg lært og erfart. Skjønner ikke at to voksne mennesker som har et ons tar sjanse på det. Helt utrolig pinlig og uansvarlig

Anonymous poster hash: a3546...e69

Når en mann spør om å få komme inne i henne spør han jo egentlig om hun har sørget for prevensjon eller om han må gjøre det.

Så når hun svarte at det var greit betydde nok det i hans hode at hun går på pilla eller har spiral.

Anonymous poster hash: 18c01...8b7

Skrevet

Jeg vet om mange menn som er sterilisert.

Anonymous poster hash: bba7d...8f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...