Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #1 Skrevet 2. mai 2016 Møtte en mann på Tinder og vi havna fort i seng. Vi er begge i begynnelsen av 40-årene.. Han spurte om å få komme i meg, og jeg var i en sikker periode så jeg tenkte at det gikk bra. Men jeg lurer på om han er sterilisert så at han er bombesikker på at pulinga ikke fører til graviditet? Eller er menn flest slik? Hva med kjønnsykdommer? Ok, er vel ikke noe bedre selv siden jeg gikk med på å ikke bruke kondom... 😂 Men som dame har jeg jo mer kontroll på prevensjon mtp graviditet... Hilsen novise på sexfronten Anonymous poster hash: c3613...185
Marriet Skrevet 2. mai 2016 #2 Skrevet 2. mai 2016 (endret) Han er vel mest sannsynlig ikke sterilisert vil jeg tro. Og om han ev. er det så beskytter ikke sterilisering mot kjønnsykdommer, det er det kun kondom som gjør. Et tips til neste gang er å ta prevensjonspraten før dere setter i gang for fullt. Endret 2. mai 2016 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #3 Skrevet 2. mai 2016 Nei, det er ikke vanlig. Da ville han ha sagt det, vil jeg tro. Og det beskytter uansett ikke mot kjønnssykdommer. Tragisk lesing, rett og slett. Anonymous poster hash: d9e5b...019
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2016 #4 Skrevet 2. mai 2016 Siden du svarte ja regnet han vel med at det betydde at du går på pilla eller har spiral Anonymous poster hash: 18c01...8b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå